Vad kan det vara för fel?

Ang att hoppa upp och ner i sängen så ställ en pall. Jag gjorde en till min gamla dsg och även nu när jag har unghundar så hoppar de gärna via pallen.
Jag hade ett gammalt sidebord som jag kapade benen på och klistrade på en tunn dörrmatta som antiglid.

Jag försökte det. Jag ställde en badrumspall vid sidan av sängen och den passade precis mellan sängen och väggen så den kanade ingenstans men han tittade bara konstigt på mig och hoppade vid sidan istället :crazy: Han förstod inte alls varför han skulle gå via pallen. Nu har vi en ganska låg säng så jag kan visserligen förstå honom att han tyckte att pallen var onödig men dörren får helt enkelt vara stängd istället så att han inte kan hoppa upp och ner.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
844
Senast: igbest
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 198
Senast: Acto
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 068
Senast: Freazer
·
Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
445
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp att välja ras
  • Tråden för spår
  • Min arga lilla hund.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp