Vad kan det vara för fel?

Ang att hoppa upp och ner i sängen så ställ en pall. Jag gjorde en till min gamla dsg och även nu när jag har unghundar så hoppar de gärna via pallen.
Jag hade ett gammalt sidebord som jag kapade benen på och klistrade på en tunn dörrmatta som antiglid.

Jag försökte det. Jag ställde en badrumspall vid sidan av sängen och den passade precis mellan sängen och väggen så den kanade ingenstans men han tittade bara konstigt på mig och hoppade vid sidan istället :crazy: Han förstod inte alls varför han skulle gå via pallen. Nu har vi en ganska låg säng så jag kan visserligen förstå honom att han tyckte att pallen var onödig men dörren får helt enkelt vara stängd istället så att han inte kan hoppa upp och ner.

Liknande trådar

Hundhälsa Skulle vilja ha lite råd. Ascot kräktes i förgår morse: först lite direkt på morgonen och sen efter att han hade fått frukost. Efter...
Svar
10
· Visningar
975
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
2
Svar
36
· Visningar
2 823
Senast: 13579vas
·
Foder & Strö Hur ser era hästars dagar ut vad gäller fodertider och upplägg? Det är januari, kallt och vi har haft kolikkänning i stallet. Tankarna...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 341
Senast: Efwa
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 607

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Har ni någon olycksfallsförsäkring?
  • Tvillingar!?
  • Mens

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat