Lena Furberg
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske är bra om man har svårt för att betsämma sig
hej har en blandrastik som jag vill se om de finns någon som vill ta hand om, istället för att jag ska behöva avliva xxxxx.
# chippad/registrerings nr xxxxxx.
# 5-6år.
# alla hundtillbehör finns o följer med xxxxx.
# barnvänlig
# fin o snäll hund.
# tycker inte om katter o små hundar.
# trivs bra i natur o åka bil.
# kan vara ensam en viss tid.
# ingen problemhund förutom xxxxx behöver medicin(inte dyr) 2ggr om dagen men inga problem o ge xxxxx det.
# har för lite tid o ork att ta hand om xxxxx därför hoppas jag att de finns någon annan som vill ta vara på xxxxx för de är hon värd. intresserad bara maila eller ring mig xxxxxxxxxx. mvh yy
Usch, man borde inte skratta, men det där lät så komiskt.. Typ i valpfabriken.. "Jaa jag gillar ju både cocker spaniel, alaskan & tax.. jag tar en mix tack!"
Är det bara jag som får rent fysiska funderinga hur den lille pappan kom till på en sån stor tik?? chi/chinesemix borde ju vara liten..
Haha!
Hur det kan ha gått till med parningen är ingenting jag funderar över. Hundar är smidiga och påhittiga.
Förut träffade jag en häst som var korsning mellan nordsvensk och shettis! Pappan var shettis. Kan hästar så kan hundar...
Red en sådan häst på ett ridläger, kan det vara samma häst du träffade måntro?