Amstaff/Kines/Chihuahua...

Sv: Amstaff/Kines/Chihuahua...

såg oxå denna annons, är väl int eemot blandis avel, MEN man kan väl blanda sunt iaf.......alltså amstaff och kines+vavva e ju verkligen väldigt olika kundar....en sak om man blandar 2 typer av samma hund....staff/amstaff tex.....men detta e ju sjukt.
Undra om det e planerat eller en tjuvparning!!:crazy:

Om man blandar de tre "coolaste" raserna som är inne just nu, så får man ett gäng valpar man kan sälja dyrt.

Förvånande dock att priset är så "lågt" och rimligt.

Undrar om man törs hoppas på att det var en tjuvparning... *cynikern*

Måste ju nästan vara en tjuvparning som upptäcktes förbaskat sent annars vill jag inte ens säga vad jag tycker om det hela.

Senast ändrad av en moderator:

Kanske är bra om man har svårt för att betsämma sig :crazy:

Usch, man borde inte skratta, men det där lät så komiskt.. :D Typ i valpfabriken.. "Jaa jag gillar ju både cocker spaniel, alaskan & tax.. jag tar en mix tack!" :angel:

Är det bara jag som får rent fysiska funderinga hur den lille pappan kom till på en sån stor tik?? chi/chinesemix borde ju vara liten..

Den här är ju rätt udda med..

hej har en blandrastik som jag vill se om de finns någon som vill ta hand om, istället för att jag ska behöva avliva xxxxx.
# chippad/registrerings nr xxxxxx.
# 5-6år.
# alla hundtillbehör finns o följer med xxxxx.
# barnvänlig
# fin o snäll hund.
# tycker inte om katter o små hundar.
# trivs bra i natur o åka bil.
# kan vara ensam en viss tid.
# ingen problemhund förutom xxxxx behöver medicin(inte dyr) 2ggr om dagen men inga problem o ge xxxxx det.
# har för lite tid o ork att ta hand om xxxxx därför hoppas jag att de finns någon annan som vill ta vara på xxxxx för de är hon värd. intresserad bara maila eller ring mig xxxxxxxxxx. mvh yy

Undrar varför den blandisen säljs :confused: :angel:

Oh herregud så hemskt. kan bara säga stackars hundar. Tänk om de får amstaffens kraftiga kropp med de andra två rasernas smala korta ben =( Sån belastning

Usch, man borde inte skratta, men det där lät så komiskt.. :D Typ i valpfabriken.. "Jaa jag gillar ju både cocker spaniel, alaskan & tax.. jag tar en mix tack!" :angel:

Är det bara jag som får rent fysiska funderinga hur den lille pappan kom till på en sån stor tik?? chi/chinesemix borde ju vara liten..

Haha! :rofl:

Hur det kan ha gått till med parningen är ingenting jag funderar över. Hundar är smidiga och påhittiga.
Förut träffade jag en häst som var korsning mellan nordsvensk och shettis! Pappan var shettis. Kan hästar så kan hundar... ;)

Huuua! :crazy:
De tre valparna på den första bilden såg ju rätt okej ut, men de på den andra bilden såg ju riktig läbbiga ut

Haha! :rofl:

Hur det kan ha gått till med parningen är ingenting jag funderar över. Hundar är smidiga och påhittiga.
Förut träffade jag en häst som var korsning mellan nordsvensk och shettis! Pappan var shettis. Kan hästar så kan hundar... ;)

Red en sådan häst på ett ridläger, kan det vara samma häst du träffade måntro? :angel::)

Ja, vad säger man.. :o
Vad tycks om denna annons:
schäfer/Malenois
"jag har 10 st valpar som jag vill bli av med dom är födda den 13December 2007.
Jag säljer dom oregad och ovacinerade för jag hr ej råd att göra det.
mammans reg,nr är *****

endast tele svar !!!
"

Det är så man kan gråta:cry:

de skulle ju vart nåt för mig ju!! då had jag ju sluppit två ganstrar om jag kan klämma ihop dem till en :angel: :D

nämen allvarligt... hlt sjukt. fast kanske lite coolt med en naken amstaff.:rofl:

ibland fattar jag inte vad folk tänker med.:mad:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Hej Jag har en liten blandras tik på 9 år. Pigg och alltid varit frisk. Hon har dock aldrig varit förtjust i att tugga ben eller äta...
Svar
16
· Visningar
1 435
Senast: Lizzan
·
Hundavel & Ras Jag deltar i en rätt intressant diskussion i en fb-grupp nu där man bett om synpunkter på utseendet på en schäfer. Det har lett till en...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
22 814
Senast: purity_666
·
Hemmet Bakgrund: http://www.bukefalos.com/threads/jag-har-forssatt-leon-o-mig-i-en-riktig-knipa.1284140/ Högst på listan står...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 168
Senast: labb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka