Ambras unge

Humelibumlan

Trådstartare
Såg bilder på Fridhems Ambra och Viking kronos fina unge.. :love:
Det lutar åt att hon ska heta Fridhems Piraya , kan denna månne arvt morderns temprament? :D :angel:

Ambra ser ju iallafall väldigt välmående och stolt ut!

Den kan du inte ha sett för den har inte blivit till än... :D Hon har fått efter Pine Chip men ska till Viking Kronos.

I så fall är de snabba på att se vartåt tempramentet lutar, hon är ju inte en vecka gammal än... :D :D :D

/// ghost

I så fall har vi en suverän unge!!!! :bump: :bump: :bump:
Nyfiken, framåt, snäll med lite :devil:-ar anamma. Dessutom ser han ut som en liten travare... :cool:

Och är född samma dag som Ambras unge!!!! :idea:

/// ghost

Det kan ju inte bara gå fel.. ge mig namnet ska jag redan idag ringa min Bookie och satsa på att han vinner elitloppen år 2010 :D :D :D

Vänta till 2012, han är efter Peace on Earth... :rofl: :rofl: :rofl:

Och mor har fortfarande inte avslöjat vad han ska heta... :eek: :eek: :eek:

/// ghost

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 385
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 728
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 508
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama