Alta Escuela "Ronda"

Sammet

Trådstartare
Vart köper man en Alta Escuela "Ronda" till bra pris?

(får en sådan här tråd ligga här? Hoppas det?)

Kan ni rekommendera en sådan till en kort kallblodstravare (MKY kort). Är det någon som har en sådan som kan berätta om den?

Sv: Alta Escuela "Ronda"

Hej!

Alta Escuela Ronda har jag inte sett till salu - men potrera ronda är ju i princip samma sadel men i läder och den har ju Ludomar. Jag skulle tippa att Ludomar kan göra en Alta Escuela ronda till dig. Hör med Kilagården eller Kaupre Ridsport, båda saluför Ludomars sadlar.

Sv: Alta Escuela "Ronda"

Ludomar gör en Ronda/Senorita (damstorlek) av Alta Escuela, jag har haft en sån till min häst.
Den var tillräckligt kort för att ligga bra på min korta häst, tyvärr gick det inte att få bredare bom än 32, så det fungerade inte ändå. Specialbeställer man så kanske man kan få bredare bom, det vet jag inte.

Köper du från nån av de som Svea tipsade om så får du betala nästan dubbelt så mycket som om du beställer utomlands. Jag köpte min utomlands, prisvärt. PM:a om du vill veta var...

Liknande trådar

Utrustning Jag har köpt en helt ny sadel som är utprovad av sadelutprovare. Sadeln har visats sig vara för lång för hästen. Sadeln ligger ca 3-5cm...
Svar
3
· Visningar
739
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 426
Senast: mamman
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 052
Senast: Squie
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 349
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve