Jaxonmaxon
Trådstartare
Alltså, jag älskarom!
Mina goskitar, Kenny har jag haft runt 8 år nu tror jag och han är som en alldeles underbar hund, han kan hoppa in i bilen och följa med lite varstans och han kan hänga med ut på körturer/ridturer.
Viktor har jag bara haft sen påsk och han är lika underbar han.
Dom går lösa på gården, sover antingen i gamla hundgårn som alltid står öppen för dom (hundhuset är upphalmat och där finns alltid hö) ibland sover dom i lösdriften ibland inne i boxarna hos hästarna, och ibland på altanen Dom gör helt enkelt som dom vill och lämnar inte gården, kommer skuttandes när man ropar
Nån fler som har såna här godingar som sällskap?
Vaktgetter!
Han somnade såhär
Vilar huvudet på ryggstödet ^^
Vore kul å få se eller höra om några fler godingar
#crazygoatlady ^^
Mina goskitar, Kenny har jag haft runt 8 år nu tror jag och han är som en alldeles underbar hund, han kan hoppa in i bilen och följa med lite varstans och han kan hänga med ut på körturer/ridturer.
Viktor har jag bara haft sen påsk och han är lika underbar han.
Dom går lösa på gården, sover antingen i gamla hundgårn som alltid står öppen för dom (hundhuset är upphalmat och där finns alltid hö) ibland sover dom i lösdriften ibland inne i boxarna hos hästarna, och ibland på altanen Dom gör helt enkelt som dom vill och lämnar inte gården, kommer skuttandes när man ropar
Nån fler som har såna här godingar som sällskap?
Vaktgetter!
Han somnade såhär
Vilar huvudet på ryggstödet ^^
Vore kul å få se eller höra om några fler godingar
#crazygoatlady ^^