Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Elwis_86 skrev:
Modig_Korn skrev:Jag har träffat på.. Men de stod i en hage långt bort.. Små saker.. Mycket päls.. Roliga bilder finns det på internet också..
Ser ut som får med för lång hals
gadriel skrev:Någon som har erfarenhet av dessa djur?
rattalskare skrev:Det enda jag vet är att De SPOTTAS
gadriel skrev:Fast det gör dom inte..de kräks och det gör dom bara när de är riktigt hotade elelr rädda. De verkar inte tycka om smaken av det själva så de gör de noga bara i nödfall.
Gadriel - som läst in sig på ämnet
rattalskare skrev:Det var något nytt det! Tänker du skaffa dej en eller två?
gadriel skrev:En ska man int eha, de är flockdjur så minst två ska man ha. Blir nog två i så fall. Måste bara övertala min karl om att det rä ett jättetrevligt husdjur
rattalskare skrev:Snacka om att vara påläst!
gadriel skrev:Jag har en tendens att läsa in mej väldigt duktig på sånt jag är intresserad av och helt stänga av när det gäller ksolarbete och annat trist
rattalskare skrev:Hehehe!
okej både bra och dåligt alltså
gadriel skrev:Fast det gör dom inte..de kräks och det gör dom bara när de är riktigt hotade elelr rädda. De verkar inte tycka om smaken av det själva så de gör de noga bara i nödfall.
Jag har träffat på ett par alpackor i Tyskland - jättesöta och trevliga djur verkar de vara.gadriel skrev:Fast det gör dom inte..de kräks och det gör dom bara när de är riktigt hotade elelr rädda. De verkar inte tycka om smaken av det själva så de gör de noga bara i nödfall.