Alltså det här är ju fan otroligt

TCJ

Trådstartare
Jag har åtgärdat ALLA fel som fanns på datorn som MSN rekommenderade. (Och det fanns inga fel utan allt funkade som det skulle men jag gjorde om allt endå)
Jag har avinstallerat MSN och installerat det igen.
Startat om datorn 200 gånger

MEN JAG KOMMER FORTFARANDE INTE IN?!
Inte på webb heller. Jag förstår inte vad som är fel.

GAAAHHH!!!!

Sv: Alltså det här är ju fan otroligt

:eek:
släng iväg ett mail till dom, I need you on msn darling!

Haha jag förstod att det var du innan jag kom in i tråden :D
Ja, eller om det går att ringa?

Det kan ju vara så att msnservern är nere? :O:O

Alla andra kommer ju in på msn!
Jag har även avaktiverat och aktiverat internet.

Vilken version har du, Live?

Den hade jag (med flera) problem med så jag avinstallerade den och gick tillbaka till 7,5

Jag kunde helt plötsligt inte logga in direkt på msn och ibland inte på hotmail men via webmail kom jag in

Japp jag har LIVE! Det konstiga är bara att jag kommer inte in på webmessenger eller windowsmessenger HELLER!
Men Cili här på buke loggade in mig via hennes dator, och det var noprob!
Men jag hittar liksom inget fel på datorn!! :mad:

Prova installera 7.5 och se om det funkar, eller om det finns nån senare innan live

Är jag blind eller finns bara LIVE för nerladdning? GAH! Hittar det inte någonstans.

Lånar lite.

Nån annan som har problem idag?

Jag kom in som vanligt förut idag men bytte + uppdaterade anti-virus o nu kommer jag inte in. Har ställt in allt så som jag uppfattar det ska vara o jag kan ju tydligen surfa eftersom jag är inne här...men LiveMessenger vägrar funka... Har felsökt o reparerat men får bara en felkod som jag inte hittar nån förklaring till...
Nån som kan komma på vad som är fel?

Skulle tro att bara LIVE finns ute. Antingen så har du turen att ha den gamla versionen kvar på hårddisken från när du laddade ner den eller så får du hoppas på att en kompis har den.

Så är det för mig med! Jag fick ett felmeddelande som heter något med 8 och slutar på 20 :D (minns inte nu)

TACK! Jag är inte lika bright och söker på google :o

Jag har installerat gamla msn nu men jag fr inte igång det.
Fick denna gången upp felmeddelande där det stod :"vi har flera ggr försökt ansluta dig till MSN messenger, Kolla brandväggen" Typ.
Men det är inget fel på min brandvägg?! Den tillåter MSN...

Mitt slutade med 360 eller 306.

Men jag löste det hela tydligen genom att byta anti-virusprogram.

Jag löste mitt nu genom att aktivera en proxyfil som inte skulle aktiveras enligt msns problemlösare. Suck.
Tur att jag är smart själv :D
Men LIVE får jag inte igång igen men jag antar att jag får leva ett liv utan delade mappar :cry:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
297
Senast: Enya
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 679
Senast: LovingLife
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 690
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 723
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar