Nä! Nu står det tomt i tomteverkstan... Kommer inte på något lämpligt alls
Saker i badrummet? Inga gamla krämer, sminkprodukter, hårprodukter som bara står? Jag har massa hårspray och sådant som står.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä! Nu står det tomt i tomteverkstan... Kommer inte på något lämpligt alls
Det löste sigSaker i badrummet? Inga gamla krämer, sminkprodukter, hårprodukter som bara står? Jag har massa hårspray och sådant som står.
Tack för inspiration!Saker i badrummet? Inga gamla krämer, sminkprodukter, hårprodukter som bara står? Jag har massa hårspray och sådant som står.
Tack för inspiration!
Jag tog en kik bland hårprodukterna och hittade inte mindre än tre tomma flaskor som nu slängs samt två torrshampon och en hårmousse som nu får flytta till en kompis istället
Ja det kanske är bäst! Jag tycker gasflaskor känns lite oberäkneligaHärligt att du hittade något, @DarkInNight!
Undrar om man ska försöka tömma mousse/hårspray (de är typ tio år gamla) innan de kastas? Känns som att det kan smälla annars.
Ja det kanske är bäst! Jag tycker gasflaskor känns lite oberäkneliga
Alltså Tradera levererar!
Fick precis bud på en grej jag lade ut för en timme sen som jag försökt sälja länge på FB
Men precis, jag stod och funderade över varför jag hade tre tomma flaskor ståendes i hyllan.Jo, eller hur - det blir ju inte jag som tar sönder dem men det är ju ingen orsak att vara en slöfock. Tror dock de flesta är tomma. Kan inte använda mousse/spray för håret blir fett direkt. Undrar varför de ens står kvar.
Instämmer..... Satt för en stund sen och tänkte röja bort alla "Star"-böckerna, "Jill" m fl. Gick därifrån tre timmar senare efter att ha läst "Barn 312" (eller vilket nr det nu var) som jag fått begagnad av min syster för många år sen...Böcker är jättesvårt att göra sig av med...
Har lådor fulla med böcker från min ungdom som jag har jättesvårt att skiljas ifrån. TÄNK OM min dotter eller son skulle gilla dem när de blivit äldre.
Samtidigt som jag vet att chansen för att de gillar böckerna lika mycket som jag gjorde är ganska liten..
Sen vet man ju aldrig hur generna slår, deras pappa har läst en bok i hela sitt liv, Berts dagbok
Fått ett par skor sålda och betalda. Läggs på lådan imorgon.
Funderar om det finns något litet rensningsprojekt jag skulle orka med nu såhär på kvällen?
Instämmer..... Satt för en stund sen och tänkte röja bort alla "Star"-böckerna, "Jill" m fl. Gick därifrån tre timmar senare efter att ha läst "Barn 312" (eller vilket nr det nu var) som jag fått begagnad av min syster för många år sen...
Instämmer med @Monimaker , de är ju som ens barn.... Och lär väl bo kvar i ytterligare ett antal år...
Flaskor med spray som inte är tomma kan man lämna in på återvinningen jag frågade vart jag skulle göra av de och dom skulle på "farligt avfall" där man även lämnar färgburkar olja osvHärligt att du hittade något, @DarkInNight!
Undrar om man ska försöka tömma mousse/hårspray (de är typ tio år gamla) innan de kastas? Känns som att det kan smälla annars.
Berätta gärna vilka böcker du skickar! Då har de en evig plats i cyberrymden...Tack, det hoppas jag också! Skulle behöva någon som står och kikar strängt över axeln.
Bra idé, då kanske jag också kan få inspiration till att försiktigt börja vänja mig vid tanken på att skiljas från några böcker.Berätta gärna vilka böcker du skickar! Då har de en evig plats i cyberrymden...
.