Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
- Tidningar hade jag sorterat ut redan innan utmaningen startadeCD-skivor, DVD (VHS?), tidningar?
Rensat bland knivar. Hittade tre udda som ska slängas och ett knivset som ska få flytta på ett eller annat sätt
Men vart slänger man knivar? Metall på ÅVC?
Har ni aux-uttag eller kanske bluetooth i bilen? Annars bränn ner musiken på hederliga mp3 skivor/vanliga skivor- Tidningar hade jag sorterat ut redan innan utmaningen startade
- Mina 2 VHS-kassetter kastade jag förra veckan
- Har väldigt få cd-skivor, tror maken skulle bli mycket ilsken om jag gav mig på hans...
- Skulle kunna finnas ngn DVD i gömmorna kanske, men jag är inte typen som köper filmer direkt.
Däremot: många av barnens cd-skivor är skrapade. Som tur är har vi varit mycket förnuftiga och sparat dem digitalt innan vi lämnat ut dem till ungarna. Jag har funderat länge på att övergå till att de får lyssna digitalt också, för att slippa alla eländiga skivor. Måste hitta en fungerande lösning till det! Hur gör jag i bilen? Det är ju inte så bra ljud att lyssna direkt från platta/mobil i bilen direkt.
Hejja dig @majola!
Har du något ställe där du ställer prydnadssaker, presenter du aldrig använt etc?
Städa ur säsongsbetonade uteleksaker?
Badrumsskåp?
Har ni aux-uttag eller kanske bluetooth i bilen? Annars bränn ner musiken på hederliga mp3 skivor/vanliga skivor
Japp! Bara skaffa en aux-kabel så ska det funka På min bil behöver jag byta från radio till "media", sen vet bilen att den ska spela upp ljudet från mobilenBilen är inte så modern... kan man koppla ihop mobil med stereon om den har aux? (jag är visst inte heller så modern.. ) Det vore en schysst lösning!
Hursom: inspirerad av er körde jag ett tokryck förut och är nu uppe i 400 grejor!
Heja dig, det blir bättre!
Jag hade ungefär likadant, 215 kvadrat hus plus 50 kvm överfyllt garage. Grejer överallt..
Vi flyttade till 75*50kvm hus, utan garage men med en bod.
Vi hann inte sortera utan allt fick följa med i flytten ... Suck. =fullt överallt, kaos. Och så levde vi.
Nu har jag rensat i omgångar i strax över ett år, och det blir skillnad! Alla dessa små rensningar syns verkligen nu
Är Tradera verkligen fortfarande ett bra ställe att sälja grejer på? Känns som att Facebook-market tagit över allting sånt, dessutom kostar det ju inget på Facebook så det är så enkelt att ha budgivningar om man skulle vilja.Jag brukar försöka ha 20 auktioner igång på tradera
Är Tradera verkligen fortfarande ett bra ställe att sälja grejer på? Känns som att Facebook-market tagit över allting sånt, dessutom kostar det ju inget på Facebook så det är så enkelt att ha budgivningar om man skulle vilja.
Hursom: inspirerad av er körde jag ett tokryck förut och är nu uppe i 400 grejor!
Apropå fördelar med Tradera
Jag lade ut en Tupperware-form för en vecka sedan med startbud 300:- och köp nu 400:-
Nu slutade auktionen på 480:-, alltså högre än jag själv hade tagit betalt för.
Likadant med ett par jeans, var glad om jag fick hundra kr för dem. Slutade på 210:-
Kul när man värderar saker för lågt och får mer än man trott !
Så ikväll ska jag packa ihop paket!
Så trist att inte få bud. då tappar man ju farten.@DarkInNight Så avundsjuk på dig som får saker sålda på Tradera. Jag har bara fått iväg en av fem grejer.. Har lite gett upp, efter den inledande försäljningsrushen på 700 kr stannade allt upp och jag blir inte av med en pryl. Jag har visserligen inte så mycket att sälja heller, men ändå.