Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, jag skickar aldrig iväg något innan jag fått betalt!Jag sålde bröstselen igår. Skickade och allt frid och fröjd. Men hon har inte betalt än. Hon skulle swisha så fort paketet var skickat, jag tog bilder och allt. Men några pengar har jag inte sett röken av.. Har jag inte fått dem i eftermiddag ringer jag och frågar. Och blir riktigt arg också för den delen. Visst, kanske inte mycket pengar men ändå 1000 kr..
Oj, jag skickar aldrig iväg något innan jag fått betalt!
Hoppas verkligen att pengarna kommer snart! Låt det gå ett dygn och hota med polisanmälan, det kan hjälpa..Har påmint och varken fått svar eller pengar. Är arg! Hur kunde jag vara så naiv? Inte nog med att jag sålde selen väldigt billigt, det verkar som att jag blev lurad också..
Men vilken idiot!Uppföljning: fick svar att hon inte tänker betala förrän hon sett selen. Jag svarade att det inte var vad vi kom överens om och skickade en kopia på vad HON hade skrivit. Fick till svar, Mhmm
Men vilken idiot!
Med all rätt!! Vilket dj***a stolpskottSkoja inte jag är så arg!
Med all rätt!! Vilket dj***a stolpskott
Det tror jag tyvärr inte. Det känns som att det lätt skulle kunna missbrukas.Skönt att det inte bara är jag som tänker så. Skickat ett sms till och sagt att jag vill ha betalt idag. Funderar på om man kan ringa schenker och stoppa leveransen på något sätt.
Det tror jag tyvärr inte. Det känns som att det lätt skulle kunna missbrukas.
Finns marketplace som alla har tillgång till, annars finns det många specifika säljgrupper, nu tar jag några exempel på grupper jag själv är med i: köp och sälj tyg med Swish, hemsytt - redo för återanvändning, dressyrsadlar köpes/säljes, hästsaker i Sverige säljes/köpes/skänkes, köp och sälj Dalarna osv i all oändlighet ofta finns det säljgrupper för staden man bor i om man bara vill sälja lokalt och slippa skicka.Hur funkar det när man skall sälja via facebook? Finns det speciella säljgrupper eller säljer man via "vänner"? Använder aldrig facebook annars men det skulle vara smidigt att kunna sälja av lite prylar man inte använder.