Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kör mest via hemsidan så tillåter inte appen att skicka notiser. Brukar få mejl vid varje nytt meddelande dock, det kanske funkar för dig?Jag gillar inte Vinted appen.. Kan man stänga av notiser om att favoritmarkerats? Och kan man få notiser om att man får meddelande? Annars måste man ju gå in flera gånger per dag och kolla om det kommit någon förfrågan
Mailen synkar bara några få gånger per dag, så jag kommer ändå inte veta om jag får meddelande..Jag kör mest via hemsidan så tillåter inte appen att skicka notiser. Brukar få mejl vid varje nytt meddelande dock, det kanske funkar för dig?
Jag har stängt av notiser så får bara om någon lagt bud eller köpt (och efter det, när paket hämtats ut osv). Så bara det intressanta liksom.Jag gillar inte Vinted appen.. Kan man stänga av notiser om att favoritmarkerats? Och kan man få notiser om att man får meddelande? Annars måste man ju gå in flera gånger per dag och kolla om det kommit någon förfrågan
Jag har samma men får inga notiser alls. Fått typ fem meddelanden i förmiddags..Så här ser det ut hos mig @sthu tror du vill ha samma? (Eller kanske inte när en favorit sålts, den är ju värdelös. Borde stänga av).
Visa bifogad fil 145937
Har du sålt något? För det är bara då jag får notiser. Annars kunde man ju ställa in maxantal per dag iställetJag har samma men får inga notiser alls. Fått typ fem meddelanden i förmiddags..
Nä, men jag har fått tusen frågor i meddelanden. Hade gärna sett att man fick notis om det.Har du sålt något? För det är bara då jag får notiser. Annars kunde man ju ställa in maxantal per dag istället
Bor din PV hos migJag tycker jag har mycket grejer det är ingenting mot min PV och hans familj,. Får lite lätt panik varje gång jag kommer dit