Hittade urväxta shortchaps som hamnade på annons.
En. Grej. I. Taget. SKA. UT. !.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det känns som att jag skottar snö i snöstorm, jag kommer aldrig vinna detta prylrensandet så länge det finns barn I huset. Dotterns fötter har vuxit som ogräs så hon kom hem med nya skor idag.Hittade urväxta shortchaps som hamnade på annons.
Exakt. Bara win-win ju! Har laddat ner appen och börjat kika runt lite. Verkar bra. Ska bara rensa i garderoben nu då@sthu det kostar inget att försöka och du kan alltid ta bort annonser om du ändrar dig
De är helt klart värda att köpa, underlättar otroligt mycket!Har inte ens börjat rensa garderoben än, än mindre sälja nånting. Funderar redan på att köpa såna där mailingbags för att göra det enkelt för mig
Ja jag tänker det med. Jag drar mig för att slå in paket i vanliga plastpåsar, tycker det är så omständligt. Ska nog beställa en hög påsar.De är helt klart värda att köpa, underlättar otroligt mycket!
Jag köpte på Amazon (om man vill handla därifrån såklart) och fick tre olika storlekar anpassade till Vinted. Sökte bara postpåsar/klädpåsar.Vilken storlek på mailingbags är lagom? Tänker främst på kläder, vuxen. Large (25*39 cm), räcker det?
Tack, ska kolla där!Jag köpte på Amazon (om man vill handla därifrån såklart) och fick tre olika storlekar anpassade till Vinted. Sökte bara postpåsar/klädpåsar.
Large fungerar bra till vanliga vuxenkläder. SMALL fungerar till barntshirts.Vilken storlek på mailingbags är lagom? Tänker främst på kläder, vuxen. Large (25*39 cm), räcker det?
Ännu bättre! Jag kollar därLarge fungerar bra till vanliga vuxenkläder. SMALL fungerar till barntshirts.
Jag köpte nyligen hos någon svensk företag som hade rea på påsar, blev under kronan per påse.
Edit. Mailingbags.nu var det
Jag har sett flera säljare som skrivit obs! Skickar ej med UPS.Hmm måste man kunna skicka med UPS via Vinted? Jag har rätt långt till närmsta ombud..
Hmm måste man kunna skicka med UPS via Vinted? Jag har rätt långt till närmsta ombud..
Jag har sett flera säljare som skrivit obs! Skickar ej med UPS.
Sen hur köpare har respekterat det hela har jag själv ingen erfarenhet av.
Men känns som att de flesta väljer Postnord. Jag har bara varit med om att köpare valt ups 1 gång än sålänge. Så känns i så vanligt. Men andra som säljer mer kanske har annan uppfattning.