@Wingates Yes, det är tillfälligt för att få ner honom i vikt, då testar vi nog det en månad och sen invägning för att utvärdera. Intressant med Emmzo fodret också @Acto, ser att det är vilt som protein Betor och potatis har jag inga problem med i hans fall, det fungerar han bra på. Kanske får överväga längre fram om vi inte får ordning på det.
Och jag hoppades lite på svar från dig @AraSlei. Var på väg att skriva på insta, men tänkte att jag kanske skulle ha lite gränser Då kommer vi testa byta när den här laddningen NGK är slut. Lamm och nöt borde bara passa hans mage bättre, teoretiskt sett åtminstone. Fick höra att det var på gång när vi bytte i maj men inte när det skulle komma.
Gud jag älskar Buke ❤ Hamnade ofta här när jag läste inför hundköp, och skapade konto när Skrällets hälsoproblem började visa sig. Har gett så himla mycket Skrälle hälsar och tackar er alla (eller, kanske inte tackar om han visste om rekommendationerna kring minskad giva! )
Visa bifogad fil 58447
Den började tillverkas igår, så det är inte konstigt att du inte hört att den kommit ut ännu - den har nog inte hunnit ut i butik än
Och som svar på din andra fråga hade jag inte varit orolig att ge honom en mindre mängd så att han går ner i vikt igen
och du hade gärna fått skriva på insta också, helt okej!