Inte jag heller. De har väl inte fått upp den än?Jag har aldrig sett Titanic.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte jag heller. De har väl inte fått upp den än?Jag har aldrig sett Titanic.
Jag står inte ut med att folk inte vet vad League of Legends är. Iallafall top 3 på största spelet i världen. Folk vinner jäkligt mycket pengar på att spela på proffs nivå
Jaså..?Jag står inte ut med att folk inte vet vad League of Legends är. Iallafall top 3 på största spelet i världen. Folk vinner jäkligt mycket pengar på att spela på proffs nivå
Är det OK att ha sett (åtminstone delar) men inte vara sådär särskilt road av just den filmserien?Jag hade omvärderat den vänskapsrelationen rejält.
Hahaha exakt.Så då förklarade du ordet lite som en sorts omvänd antonym?
Är det OK att ha sett (åtminstone delar) men inte vara sådär särskilt road av just den filmserien?
Alla behöver ju faktiskt inte "gilla" ngt, men för att "inte gilla så mycket", så tycker jag nog att en bra förutsättning är att ha sett, åtminstone några "episoder"...
LoL är okej att inte kunnaJag står inte ut med att folk inte vet vad League of Legends är. Iallafall top 3 på största spelet i världen. Folk vinner jäkligt mycket pengar på att spela på proffs nivå
"Det mejkar ingen sens"Jag också! Men man blir väl influerad av kulturen man slukar, antar jag. Finner ofta mig själv med att citera memes till exempel, och översättningen gör sig helt enkelt inte på svenska. Då skulle nog inte den jag riktade mig till förstå vad jag refererar till.
LoL är okej att inte kunna
Men tänk att folk inte känner till dota?!?!?
Det är ett spel och en esport. Var var ca 20milj dollar i prispotten förra året i den största(viktigaste) tävlingen för året.
Jag vet flera som är totalt ointresserad av ämnet, varför ska de se dem då?Men det handlar ju liksom inte bara om fostran, om vi nu förutsätter att det är en vuxen människa vi pratar om. Vad är det för GIGANTISK sten man lever under om man aldrig sett en enda Star Wars-film?! Jag får ju nästan högt blodtryck av att det lever sådana människor bland oss.
Aha. Det räknar jag som i allra högsta grad som ett speicalintresse.Det är ett spel och en esport. Var var ca 20milj dollar i prispotten förra året i den största(viktigaste) tävlingen för året.
Jag också! Men man blir väl influerad av kulturen man slukar, antar jag. Finner ofta mig själv med att citera memes till exempel, och översättningen gör sig helt enkelt inte på svenska. Då skulle nog inte den jag riktade mig till förstå vad jag refererar till.
BläLoL är okej att inte kunna
Men tänk att folk inte känner till dota?!?!?
Eh. Det har varit uppe i riksmedia ett par gånger jo, eftersom vi har ett par riktigt duktiga svenska spelare. GP, Metro och sydsvenskan har bla haft artiklar om det.Aha. Det räknar jag som i allra högsta grad som ett speicalintresse.
Är man noll intresserad av spel så ser jag inte varför man skulel veta något.
Det är ju inget som kommer upp i det normala nyhetsflödet i riksmedia precis.