Allmäna frågor!

Sv: Allmäna frågor!

när jag trycker där så står det att jag redan är registrerad men jag har inte betalat medlemsavgiften i år... behöver veta vart jag ska betala den till.

Kolla din mail om du varit medlem ifjor, jag fick "faktura" (utan förfallodag alltså frivillig) för årets medlemsavgift på min mail tror det var i januari de skickade ut dem.
 
Sv: Allmäna frågor!

27/12 var min skickad, här har du kontonumret man skall betala till om du nu inte fått någon faktura dock behöver du ett nr som skall anges och det var inte medl.numret utan ett fakturanr typ Fxxxxx så har du inget sådant kan det ju bli klydd. ASVHs konto är i alla fall plusgiro nr 270904-6
Vet inte om det är olika kostnader för olika lokalklubbar men min avg för i år för asvh+min lokalklubb var 450:- så kolla så att det verkligen är 200+200 för din del även i år.
 
Sv: Allmäna frågor!

tack... när jag kollade på medlems avgifter för regonal föreningar så var det 200 för värmland...
 

Liknande trådar

L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
21 151
Senast: hastflicka
·
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 312
Senast: Raderad medlem 149639
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
30 777
Samhälle Veterinärvårdspriserna är uppe i media igen, bland annat för att S lagt fram ett förslag om att förbjuda vinster i djurvården...
12 13 14
Svar
269
· Visningar
12 566
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp