Bukefalos 28 år!

Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Visa bifogad fil 146641

Jag är dåligt insatt i de olika konsolerna, vad de betyder och så. Men jag sökte på tradera och denna DS med spel såldes för 3500 kr
Det ser ut antingen som en äldre modell än det jag har eller mer än en i, men en snabb koll på tradera så ligger jag nog något lågt. Hoppla, inte konstigt att folk var som galna!

https://www.tradera.com/item/301006/634253135/nintendo-ds-lite

Nåväl, verkar ha fått sålt mitt andra med två spel för 250 kr.Lite sorgligt, jag vill inte sälja det egentligen, för älskar Mario. Men kan ju inte se att spela!

Första har swishat och även köpt ett gameboy spel jag hade liggande. :)
 
Har du kollat upp vad de är värda?
Tänker så du inte gör en dålig affär
Nej, gjorde inte det, köpte själv två stycken och 12 spel samt tre laddare för 1200 kr för en del år sedan, kanske 8? nu så tyckte att 200 kr för det ena med 10 spel var väl hyfsat lagom... :D Det andra ville jag inte sälja, behöll Mario och Sonic, men det ska nog gå till en av de som svarade på andra annonsen. Så 480 kr för båda, alla spelen samt ett gameboy spel, ja en liten förlust är det nog, men ändå en slant in då jag sparat på dem som den Nintendonörden jag är. Jag är knäpp :D
 
Pust! Att packa och ordna med frakt är pilligare än man kan tro! :D Men ett paket klart och tejpat och redo för avfärd i morgon efter jobbet. Stoppade i lite leksaksbilar som jag ändå skulle skänka bort, frågade om hans barn ville ha och det ville de, så de fick de och så fyllde jag upp till frakten så han fick valuta för den så att säga. Samlar på Mini Cooper men har ju en del dubbletter så några sådana åkte med ner. hoppas det blir bra.

Den andra är paketerad lite lättare eftersom vi ska träffas i morgon efter jobb vid bussterminalen. Skönt det är att faktiskt bli av med saker också!

Har kvar mina 6 pussel att lägga ut nu. Och så får jag se hur jag gör med kläderna. Vinted kanske, men det verkar så himla krångligt där? Svårt? Kan ju tycka att det är konstigt att jag inte fått några svar alls på klädannonsen, inga höga priser. Får fundera på Vinted.

Sista dagen innan semestern är ju onsdag och efter det är 3,5 veckors ledighet. Tänkte ta tag i förrådet då... Vill gärna ha bort allt som ska säljas, skänkas osv här från lägenheten innan jag tar tag i den biten. :)
 

Liknande trådar

Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 918
Senast: ptr
·
Kropp & Själ På sedvanligt manér så har jag spenderat senaste veckorna med att läsa otroligt mycket om den här pusselbiten som fick allt att falla på...
Svar
10
· Visningar
2 040
Senast: Rosett
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 229
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 717
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Matskålar utan nickel
  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp