Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och varför skriver man inte i den här typen av artiklar hur man INTE bör bete sig i kontakt med djur. Det låter ju nästan som om det vore kornas fel
Hur förklarade de det idiotiska beteendet?Påminner mig om barnfamiljen som gick in i vår hästhage och satte upp ett barn som de tyckte skulle rida på en av ponnyerna - En oinriden tvååring
Påminner mig om barnfamiljen som gick in i vår hästhage och satte upp ett barn som de tyckte skulle rida på en av ponnyerna - En oinriden tvååring
Journalister har förmodligen inte den kunskapen, men de hade kunnat länka.och varför skriver man inte i den här typen av artiklar hur man INTE bör bete sig i kontakt med djur. Det låter ju nästan som om det vore kornas fel
Ännu bättre. De sa att de kände en person som hade hand om stallet (det verkade vara en bra relation då de missat att hon inte hade hand om stallet på typ 5 år )Hur förklarade de det idiotiska beteendet?
Jag tänkte mer på den normalintelligenta nivån attt nämna att kor/hästar osv är stora djur som förvarar sin avkomma. Inga djupare etologiska utedningar med andra ord.Journalister har förmodligen inte den kunskapen, men de hade kunnat länka.