Alldeles för gult

Om du nu säger att det är ologiskt får då gärna förklara vad som är logiskt.
Menar du med färgskillnaden att du inte förstår varför den kategori som du besöker ett forum under markeras med en annan färg eller menar du att det är dumt att bakgrunden bakom loggan är så nära den färgen?

Logiskt för mig är bokstavsordning.
Övrigt-knappen eller det forum jag är i står ju i text, så då förstår jag inte varför färgen ska avvika, men det stör mig inte nämnvärt.

Vad jag nu inte förstår är varför alla forumkategorier bytt plats i menyn (den lilla smala som syns åtminstone när man sitter med dator eller ipad).

Allmänt, Hem & Hobby, Barn, Hund, Katt, Djur, Bukefalos, Dagbok...
Var det inte bra att ha dagboken före allmänt? Sedan hade jag personligen gillat om det var "allmänt, hund, katt, djur" och sedan hem & hobby eller barn. Kanske för att allmänt och hund är de forumdelar jag oftast skriver i, men nu förstår jag inte alls ändringen. Varför har Hem & Hobby flyttat så långt till vänster?

Är det fortfarande så? Jag arbetade under natten med en uppdatering av scriptet som hanterar förstasidan och "widgetarna" Just nu m.fl. i högerspalten. Tydligen påverkade en inställning även aviseringarna. Tror mig ha fixat det nu.

Är det fortfarande så? Jag arbetade under natten med en uppdatering av scriptet som hanterar förstasidan och "widgetarna" Just nu m.fl. i högerspalten. Tydligen påverkade en inställning även aviseringarna. Tror mig ha fixat det nu.

Nu är det borta!

Liknande trådar

Bukefalos @Gunnar Går det att göra dem tydligare? Tror det hände efter senaste uppdateringen. Se bild:
Svar
1
· Visningar
155
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama