Mer gult åt folket; mkt fint. Varmt, uppiggande, lustfyllt.Jag förstår faktiskt inte hur man kan tycka att den nuvarande gula är gräll.
Jag har dock jobbat lite med färgerna i menyn. Hoppas ni gillar det bättre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mer gult åt folket; mkt fint. Varmt, uppiggande, lustfyllt.Jag förstår faktiskt inte hur man kan tycka att den nuvarande gula är gräll.
Jag har dock jobbat lite med färgerna i menyn. Hoppas ni gillar det bättre.
Jag förstår faktiskt inte hur man kan tycka att den nuvarande gula är gräll.
Tack för att övrigt knappen blev grå
Det brukade vara lila/rosa/cerise där det gula är nu, inte gröntDe brukar säga grönt är skönt och gult är fult. Personligen gillade jag det gröna bättre, var snällare mot ögonen. Men om det nu ska va gult går det att ta en gul som är lite mer dämpad än nuvarande?
Ännu bättre nu när Övrigt knappen är ljusgrön Jag är nästan helt ok med detta nu
Må så vara, men de färgerna är/var mindre "attack-benägna" mot ögonen, i alla fall för mig som är ljuskänslig.Det brukade vara lila/rosa/cerise där det gula är nu, inte grönt
Absolut, jag tyckte mixen var skitsnyggMå så vara, men de färgerna är/var mindre "attack-benägna" mot ögonen, i alla fall för mig som är ljuskänslig.