Alldeles för gult

Väldigt skönt de sekunderna det försvann från "övrigt" knappen uppe i menyn, tyvärr varade det inte så länge.

Nej, det var inte grönt förut, det var skrikigt rosa, även på den aktiva knappen (Övrigt för @vallhund )
Och då i början var det en hel del som hade problem med den färgen.

En reflektion bara. För egen del har jag bara haft problem med ljuskänslighet i några år, så det är ganska nytt för mig och innan har jag således inte lagt märke till det i samma utsträckning. Men vid de tillfällena du ändrat färg, och centrering osv. känns det inte som att du tagit så stor hänsyn till att det ska vara schysst för ögonen (fast du har ju ändrat när du fått kritik, det är bra!). Jag förstår att lite förnyelse är bra emellanåt, men alla klagar inte på förändringen i sig, utan för att det blir skarpt för ögonen. Kan du inte försöka ha det i åtanke nästa gång? Då kanske du slipper klagomål! :)

Nej, det var inte grönt förut, det var skrikigt rosa, även på den aktiva knappen (Övrigt för @vallhund )
Och då i början var det en hel del som hade problem med den färgen.

Näääää min va inte rosa.. Tror jag... och va det rosa så va det ändå bättre än nu för det minns jag ju uppenbarligen inte ens :angel:

Liknande trådar

Bukefalos @Gunnar Går det att göra dem tydligare? Tror det hände efter senaste uppdateringen. Se bild:
Svar
1
· Visningar
155
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama