Sv: Alla som är ute o tävlar idag....
Ge mig ett halvhalt säte för det funkade fan inte igår när jag var och tävlade
Mitt stora sto har jag fått igång mer nu särskilt i traven men vaddå halvhalter??? hon ångade på som ett lokomotiv redan på framridningen, ett tusen ton i handen. Traven var visserligen mkt mer upp i luften än vad den varit innan mer energisk och mer tryck, men man måste ju klara av att rida i det oxå vilket inte jag gjorde..... Galoppen var för ovanlighets skull enkel att rida nu
Lika bra jag tyckte jag red på förra tävlingen lika pissdåligt red jag igår, fick en hel del missar då såklart allt åt vänster fungerade inte. öppnor och slutor eftersom inga halvhalter gick i genom. Ett enkelt byte är det med och där bytte hon precis innan jag skulle ner i skritt , sedan bytte hon galopp 2ggr på sista uppridningen. Msv B:2 57,? %
Hille i samma program, red först i klassen , assur och spänd gick inte framåt utan bara uppåt och helt markskygg helt plötsligt för dom där linjerna dom vältar. Stack i ena bytet, orent då, bytte oxå galopp på sista uppridningen , undrar vad jag höll på med där eftersom båda hästarna bytte galopp
Red inget bra alls ,höll i honom för mkt, oflätad, långhårig som en nallebjörn och sur fick han otroligt nog 63.7% vilket om jag skall jämföra med hennes 57 så fick han nog för mkt eller hon för lite
Dom borde varit närmare varandra åt det ena eller andra hållet.
Nu är det hopptävling härnast