Alla fönster stängs ner...!

Jen80

Trådstartare
Sitter på lånad dator, och är jättesur..:mad:
Sen igår har jag inte kunnat vara ute på nätet öht, av den enkla anledningen att ALLA fönster jag öppnar stängs ner direkt igen :confused:.
Mailen funkar som den ska, så det är ju något med själva datorn som krånglar...
Har kört viruskoll och hela köret, finns Ingenting som är fel vad jag kan hitta. Funkar inte heller om jag använder mig av systemåterställning....vilket tar det mesta i vanliga fall ;).

Någon som har en idé eller två om vad det kan vara för fel? :confused:

*stor suck*
 
Annars finns det att ladda hem adaware på www.lavasoftusa.com, hur du nu ska lyckas med det. :p

:devil: :devil:

Adaware HAR jag haft, men det blev så jäkla knas så jag tog bort det igen. Jag kan alltså inte ladda ner det...hehe...några andra tips? :confused:

/Jenny ~ som Fortfarande surar vid lånad dator :mad:
 
Prova att ta dig in i kontrollpanelen --> lägg till/ta bort program

Kolla där om du har något program (spyware) uppladdat som du säkerligen vet inte ska vara där, ta bort och hoppas på att det funkar bättre sedan. :o

Annars finns det nog inte så mycket mer att göra än att installera windows på nytt. :(
 
Hej!
Tryck in tangenterna CTRL+ALT + DEL samtidigt då kommer det en ruta upp vilka program som är aktiva/körs på datorn.
Vad har du för virusskydd? uppdaterat detta sedan kan du alltid gå in på windowsupdate för att använda säkerhetsuppdateringarna som det kommer nya av då och då.
Mvh Lorangas äkta hälft Horseman
 

Liknande trådar

IT & mobiler Nu har jag en gång för alla tröttnat på Pixbox. Jag gillar den fotosidan när den fungerar. Lätt överskådligt och lätthanterat. Men...
Svar
2
· Visningar
2 385
Senast: bigganl
·
Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 223
C
IT & mobiler Sitter vid mina föräldrars dator och jobbar litegrann. Eller, jobbar och jobbar... :). Nåja, skriver en massa i Word iaf. Är uppe i 27...
Svar
4
· Visningar
1 242
Senast: cissiny
·
IT & mobiler Jag kan börja med att erkänna att jag är datanovis. Fullständigt. Men nu är det så att min dator har havererat till sisådär 90%...
Svar
6
· Visningar
1 292
Senast: Cinora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp