Älghorn??

M

marielen

Tänkte fråga er här vad ni anser i frågan ....

Ge sin hund älghorn att tugga på eller ej???

Jag vet flera som gett det till sina hundar att tugga på, men hur bra är det??

Har en 8 veckors valprackare (BC)som är tuggtokig!!!
Biter i allt och verkar ha ett sabla tuggbehov...

Han har hittat älghorn i trädgården (Ligger där sedan jag slängde ut dom där när vi rev i huset då vi påbörjade renoveringen...)

Sv: Älghorn??

Är inte farligt, men gnager de i sig mängder så lär skiten bli vit, torr och hård, så lite olja i maten är en bra idé ;)

Sv: Älghorn??

Tack för svaret Gnist!!:D

Har inhandlat såna där små gnagben (va fasen de nu heter, men det är såna där små tuggpinnar..)..

Liten valp gnager som fan på allt...
Får han gnaga på dom såkanske han lugnar sej med att gnaga på mattes öra....:angel:

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 145
Senast: valpköpare
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 766
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en hund (Terrier Brasileiro tik på ca 2 år) som sedan hon var ca 3 månader uppvisat symptom på allergi...
2
Svar
23
· Visningar
2 728
Senast: Sandora
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
6 017
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023