Sv: Aldrig mer inhyrda hästar i stallet
För oss fungerar det jättebra, alla gör det de ska. Det är dock inte så mycket att göra eftersom min häst står på en ridskola där i princip allt ingår, det enda hästägarna delar på är kvällsfodring helger och så skötsel av hela stallet jul och påsk. Alla gör sin del utan att tjafsa, och någon dålig stämning har jag adrig sett
*kl
Oj då!
Om man läser igenom den här tråden så förlorar man ju hoppet om att någonsin kunna umgås med andra hästmänniskor igen
Jag är visserligen den enda "inackorderingen" i stallet jag har nu, men jag trivs superbra, man får helt enkelt lära sig att inte röra upp himmel och jord över småsaker, inte irritera sig för mycket på om hästarna kommer in någon timma tidigare ibland för att stallägaren ska bort, eller om det inte är så sopat i stallgången och jag antar att vi bara funkar bra tillsammans vi som samarbetar nu...
Visst måste det finnas NÅGON som har någon som helst bra erfarenhet av stallsamarbete?
För oss fungerar det jättebra, alla gör det de ska. Det är dock inte så mycket att göra eftersom min häst står på en ridskola där i princip allt ingår, det enda hästägarna delar på är kvällsfodring helger och så skötsel av hela stallet jul och påsk. Alla gör sin del utan att tjafsa, och någon dålig stämning har jag adrig sett