Jag antar att det är skadehistoriken som är det stora problemet? För det andra ser jag inte som ett problem alls. Lastningen till viss del, men som du säger går det ju faktiskt att jobba bort med tålamod och rätt person. Min häst "måste" också gå i egen hage (eller måste och måste, men finns det ingen annan lättfödd ponny som äter torrhö i hagen att tillgå får hon vackert gå själv, för kombinationen ranghög, lättfödd ponny som inte kan gå på fri tillgång och som inte tål silage är inte den bästa), och som dressyrryttare hade jag inte ens lagt märke till om hästen inte kan hoppa. ´
Trist att den andra tråden plockades bort, för det känns svårt att ge vettiga råd när det inte framgår hur hästen varit skadad tidigare. Samtidigt som jag förstår att det känns trist för dig att skriva allting igen.
Trist att den andra tråden plockades bort, för det känns svårt att ge vettiga råd när det inte framgår hur hästen varit skadad tidigare. Samtidigt som jag förstår att det känns trist för dig att skriva allting igen.