Äldre hund

Sv: Äldre hund

Vår lilla Pappis blandning är minst 13år,min mor köpte henne från ett hundstall när hon var 2år gammal (?)
hon har det senaste året blivit lite tröttare på längre promenader,det verkar som att hon hör sämre vissa dagar för att andra dagar höra "normalt"
synen börjar bli sämre oxå,hon tror ibland att hon får möte med andra hundar om någon kommer med matkasse i handen:o
dom få tänder hon har kvar är inte i toppskick.annars älskar hon fortfarande bollar, tar man fram en tennisboll blir hon som en valp på nytt:D

hoppas hon hänger med ett tag till:love:
28446216.jpg

Sv: Äldre hund

det hände i dag,var och plockade svamp med barn och hund,sedan upptäckte jag att lillhunden inte syntes till och börjar ropa (vilket hon inte hörde) så vi fick leta efter henne.hon har alltid varit väldigt snabb att komma på inkallning men jag glömmer av mig att hennes hörsel inte är på topp:o

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
949
Senast: inverterad
·
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
408
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 800
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka