Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är synd att min är för liten ännu annars hade jag gärna åkt med dig till Timrå! Men han har ju en bit kvar, är 12½ vecka nu
Ja det är synd att min är för liten ännu annars hade jag gärna åkt med dig till Timrå! Men han har ju en bit kvar, är 12½ vecka nu
Hehe, precis!! IIiiingen skillnad alls12 veckor eller 12 månader är väl inte sååååå stor skillnad, eller
/Camilla
Jag dammar av den här tråden med en fråga för jag har inte kommit iväg på något MH eller BPH...
Jag undrar om jag kan få svar på min fråga.
Jag har en dvärgschnauzer, får jag vara med på ett MH anordnat på brukshundsklubben eller måste det vara anordnat av schnauzer/pincherklubben eller dvärgschnauzerklubben?
Du får vara med på vilket MH eller BPH du vill.
Däremot om du ska göra MT senare måste det vara SSPK som arrangerar.
Vad är allmänt bruk hos uppfödare inom olika raser? Hur mycket tränas en hund inför testerna?Vet att det finns vissa som bestämmer sig för att jobba massor på tex hur hunden är mot människor, för att få ett "fint MH" eller "fint BPH" men det tycker jag är väldigt, väldigt dumt att göra. Det ger ju inte en rättvis bild då.
Vad är allmänt bruk hos uppfödare inom olika raser? Hur mycket tränas en hund inför testerna?