Albion begagnade sadlar

Sparvoga

Trådstartare
Är det populära sadlar? det finns ju inte direkt många begagnade.. Letar å letar, eller också är dom för smal. Har fått tag på två stycken som säljarna sagt varit mw men när jag fått dom har det stått m på dom:(

Sv: Albion begagnade sadlar

Hade tur, hittade min Albion Legend MW, beg hos ridsporthandlaren för 3000:-. Ser dem ändå till salu på olika webbsidor. :smirk:

Har oxå tittat på e-bay men är ju inte 100 på bomvidden... Sen är jag lite feg att handla därifrån. Någon som köpt ny sadel från UK? skiljer ju lite i pris ändå

Jag köpte min i MW i en ridsportsaffär fr bara nån vecka sen, bara ettår gammal. Så ring runt till de ridsportsaffärerna i området som har begagnade sadlar..Kanske någon har vad du söker?

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 836
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 222
Senast: Hazel
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 538
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar