Nu har kollegan med kampfisken fått ett litet "paket" från mig med saker. En mossboll, en liten bit av växten jag köpte på akvarielagret (med ganska mycket rot. Jag orkade verkligen inte försöka få ner den i mitt akvarium, allt ville flyta upp då), en sandsnäcka och en annan snäcka av något slag. Hon blev så glad att hon studsade och sedan gav mig en kram Plastväxterna är borta, timer till belysningen inköpt och hon har flyttat filtret och ordnat så att det verkligen är lämpligt tryck i pumpen.
När hon kom hem skickade hon en film på hur det nu ser ut i akvariet. Det är en enorm skillnad åt det positiva hållet mot hur det var tidigare, och hennes fisk verkade mycket glad och nyfiken åt mossbollen. Han undersökte den intensivt och var hur söt som helst.
Så, det ska nog bli jättebra det där. Imorgon ska hon köpa flytväxter och på fredag ska vi till akvarielagret Är orimligt pepp på att åka dit igen och verkligen ha tid för att gå runt och spana på alla fiskar och så.
När hon kom hem skickade hon en film på hur det nu ser ut i akvariet. Det är en enorm skillnad åt det positiva hållet mot hur det var tidigare, och hennes fisk verkade mycket glad och nyfiken åt mossbollen. Han undersökte den intensivt och var hur söt som helst.
Så, det ska nog bli jättebra det där. Imorgon ska hon köpa flytväxter och på fredag ska vi till akvarielagret Är orimligt pepp på att åka dit igen och verkligen ha tid för att gå runt och spana på alla fiskar och så.