Scandi
Trådstartare
Det där blev ju skitläckert!Det behövdes inte såg! Jag kom lite tidigt till jobbet idag och passade på att sätta ner roten i ett likadant akvarium som det jag har hemma Helt klart en bra metod för att se om det skulle gå eller inte. Och titta så perfekt det passar! (fotograferade med mobilen tryckt mot glaset och vidvinkel för att få med allt på bild) Jag provade åt alla håll som gick, men såhär tror jag det blev bäst ändå.
Nackdelen dock, om jag köper den, är att jag kommer behöva möblera om hela jäkla akvariet igen och plantera om allt Men den här roten är SÅ mycket snyggare än den jag har... Ska ta en titt på akvarielagret också och se om de har någon ännu bättre, eller lika bra men billigare Och så ska jag nog ändå köpa en sån där pincett att plantera med... Och kolla om de har någon bra mossa och kanske någon till spännande växt.
Tur att jag inte köpt några invånare än
Pincett är faktiskt rätt skönt att ha, använder mina mycket mer än vad jag trodde jag skulle göra. En böjd sax underlättar också.
När man håller på och scapar är det väldigt skönt att inte ha några invånare som är ivägen eller som man behöver vara rädd om!