Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Hm, undrar varför hon står och glor på mig sådär? Hon är så himla söt när hon kommer fram till glaset flera gånger om dagen, undrar bara varför? Är ju inte så att hon får något gott när hon kommer."Ibland ställer han sig såhär och bara råglor på en?
Visa bifogad fil 125317
Han får ju ingen mat som han kan koppla till mig direkt så jag vet inte varför han gör såhär men jag tycker det är gulligt det med!
Så kan det ju förstås vara!"Hm, undrar varför hon står och glor på mig sådär? Hon är så himla söt när hon kommer fram till glaset flera gånger om dagen, undrar bara varför? Är ju inte så att hon får något gott när hon kommer."
Nämen oj, tack så mycket!@Scandi Du är verkligen min akvarieidol. Dina akvarium är helt fantastiska
Själv har man fått skiljas från sina akvarium pga flytt efter ja, 22 år tror jag. Känns väldigt sorgligt. Mest sörjer jag att skiljas från min gamla vändmal som nog hängt med mig i 18-20 år
Det är inte utan anledning folk ofta har fler än ett akvarium hemma.Alltså, jag VILL VILL VILL ha ciklider hemma. De är så vansinnigt söta när de simmar runt och utforskar sitt akvarium. Paletterna och fjärilarna är fortfarande favoriter, men hur ska man kunna välja?
Ni som har akvarium, hur väljer ni fisk? Och det här med att vissa sorter inte är snälla mot andra, kan det vara lugnt om man har tillräckligt stort akvarium eller ska man hålla sig till en enda sort om de inte är kända för att vara fredliga? (och nu tänker jag inte på kampfiskar, för några sådana tänker jag aldrig ha)
Jag tror mig ha tillräckligt mycket kunskap för att inte behöva de allra lättaste och mest tåliga nybörjarfiskarna, men vill såklart ändå ha sådana som lever länge, ser fina ut och har fått en så bra start i livet som möjligt.