Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag antar att alla medel mot planaria även utrotar alla andra nytto-maskar som finns i karet och det vill jag inte.Jag har haft planaria i 2 små kar
Fick bort det med Axelur
Jo det tar död på snäckor mefJag antar att alla medel mot planaria även utrotar alla andra nytto-maskar som finns i karet och det vill jag inte.
Dario får göra processen kort med de som vågar visa sig istället.
Haha. Trodde det var omöjligt att misslyckas med anubias. Men vissa växter tycker bara inte om en. Jag kan inte odla sallad för att rädda mitt liv även om alla påstår det är det enklaste som finnsAnubias lyckas jag aldrig med. De bara dör här.
I de 2 stora kåren dör all flytväxter, även andmat
Det som trivs mest i de karen är valle av olika slag
Har provat en hel del. Men antingen dör de direkt eller så gräver firrarna upp dem
Malar käkar nog en hel del
I de 7 små kåren trivs pistia, andmat och salvinina
Ja. De bara dör hos migHaha. Trodde det var omöjligt att misslyckas med anubias. Men vissa växter tycker bara inte om en. Jag kan inte odla sallad för att rädda mitt liv även om alla påstår det är det enklaste som finns
Han är så rar!Vilken fin! Vi har lite samma smak på fiskar. Jag har funderat mellan galaxy rasboras och kolglödstetra. Just nu lutar det dock mest åt pseudomugil luminatus. Kommer vänta med fiskar till hösten för att se om jag lyckas med räkorna först. De kommer idag. Ska bli så kul!