Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har 4 st guld gurami i mitt 200 kar nuEn avliden i akvariet idag. Den gula guramin. Lite oklart varför, ingen uppenbar sjukdom eller skador efter slagsmål. RIP fina Guldgurami, dags att simma vidare till den stora vattensamlingen på andra sidan regnbågsbron.
Förlorade 5 st Black mollys, någon fjäril och ett gäng tetror natten till torEn avliden i akvariet idag. Den gula guramin. Lite oklart varför, ingen uppenbar sjukdom eller skador efter slagsmål. RIP fina Guldgurami, dags att simma vidare till den stora vattensamlingen på andra sidan regnbågsbron.
Sambon kom hem med en till mal igår, en bjässe på ca 35 cm
Haha ja men det får inte bli någon större nu för det har vi inget akvarium tillSnart uppgraderingsdags igen!
Haha ja men det får inte bli någon större nu för det har vi inget akvarium till
Men det blev lite gula mollys också, trodde de bara fanns i svart.
Ah såklartJag menade uppgradering av akvariet.
Åh, mollys finns i Massor av olika varianter! Både form på fenor och färger. De silverfärgade segelfenorna tycker jag är jättevackra - de enda som är eländiga är ballongvarianten, det borde tamesjutton vara olagligt.
Googla segelfensmolly så får du upp en del rätt spektakulära bilder. De är vanliga i hobbyhandeln upplever jag.Ah såklart
Åh dem måste jag kolla in, aldrig hört talas om
Så många fina fiskar det finnsGoogla segelfensmolly så får du upp en del rätt spektakulära bilder. De är vanliga i hobbyhandeln upplever jag.
Har black Mollys. Har även haft ballong mollys, de var tuffaAh såklart
Åh dem måste jag kolla in, aldrig hört talas om
Gillar mina Mollys. De är tuffa. Bossar över alla innevånare i karet. Hungriga jämtSå många fina fiskar det finns
De finns olika varianter på BM,s de jag hade var inte så förskräckligaJag menade uppgradering av akvariet.
Åh, mollys finns i Massor av olika varianter! Både form på fenor och färger. De silverfärgade segelfenorna tycker jag är jättevackra - de enda som är eländiga är ballongvarianten, det borde tamesjutton vara olagligt.
De är så fina!Sambon kom hem med en till mal igår, en bjässe på ca 35 cm