CA

Trådstartare
Det är utställning och agility imorn på Ryda (Borås) och jag ska dit och titta med min hund.

Kruxet är att hon inte fått den vaccination hon skulle ha när hon var ett år, för vet. tyckte att jag skulle vänta tills hon blev två år (har tid nästa vecka).

Kommer vi in på området ändå?

Hon är vaccinerad som valp.

Behöver svar fort!
 
Sv: Akut

Nej, det spelar ingen som helst roll vad vet. sade, eftersom att de ska ha ettårsvaccinationen för att få komma in på utställningar etc..

Fast det beror ju också på hur pass stränga de är på vaccinationskontrollen, men jag har inte varit med om att en hund över ett år, som saknar ettårsvaccinationen får komma in..

Sorry..
 
Sv: Akut

Japp jag kom in för min vet. var på platsen så han kände igen mig :rofl:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 669
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 807
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 245
Senast: ako
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 479
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp