Akut Man HjÄlp!

Emmah.S

Trådstartare
Hjälp, min 12 åriga nordis kille har snart kliat av sig all man han har. Syrran var tvungen att hjälpa mig rycka den i dag så nu har han bara 10-12 cm lång man kvar. JAG VILL JU ATT DEN SKA VARA LÅÅÅÅNG!!! Någon som har tips på vad jag ska göra för att få stopp på den här klådan..jag får nästan lite panik. På vissa ställen är det tussar som inte är mer än ett par cm långa...HJÄLP...

Sv: Akut Man HjÄlp!

Har ingen aning om vad det kan vara men ring och fråga en vet vet ja. Hoppas att han blir bättre snart!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 680
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
2
Svar
22
· Visningar
4 023
Senast: Hazel
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 288
Senast: Blyger
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 369

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V