Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska vid 13-tiden träffa mitt syskonbarn som jag bara träffat en gång tidigare. Ska inhandla en leksak till ettårsdagen. Vad gillar ettåringar? Kan man hitta nåt för under 200? Tips! Vet inte alls vad han har i leksaker, förmodligen det mesta!
Babblarna! Min systerdotter som inte riktigt är 1,5 år än äääälskar Babblarna. Hon har fått ett par böcker av mig och det är mycket uppskattat. Finns även gosedjur med dem, men hon gillar böckerna ännu mer.Jag ska vid 13-tiden träffa mitt syskonbarn som jag bara träffat en gång tidigare. Ska inhandla en leksak till ettårsdagen. Vad gillar ettåringar? Kan man hitta nåt för under 200? Tips! Vet inte alls vad han har i leksaker, förmodligen det mesta!
Skulle köpa några fina och bra böcker
Var finns de? I leksaksaffär eller bokhandel? Bokhandeln är stängd idagBabblarna! Min systerdotter som inte riktigt är 1,5 år än äääälskar Babblarna. Hon har fått ett par böcker av mig och det är mycket uppskattat. Finns även gosedjur med dem, men hon gillar böckerna ännu mer.
Är inte lego typ asdyrt? ( det var det på min tid)Jag brukar fail-safe:a till duplo/lego.
Har dålig koll på barn, men det är en leksak som blir bättre ju fler man har av dem.
Tycker också om böcker, men tycker det är svårt om jag inte vet vad barnet/familjen har sedan tidigare.
Är inte lego typ asdyrt? ( det var det på min tid)
Var finns de? I leksaksaffär eller bokhandel? Bokhandeln är stängd idag