Akut leksakshjälp

Monkie

Trådstartare
Jag ska vid 13-tiden träffa mitt syskonbarn som jag bara träffat en gång tidigare. Ska inhandla en leksak till ettårsdagen. Vad gillar ettåringar? Kan man hitta nåt för under 200? Tips! Vet inte alls vad han har i leksaker, förmodligen det mesta!

Jag ska vid 13-tiden träffa mitt syskonbarn som jag bara träffat en gång tidigare. Ska inhandla en leksak till ettårsdagen. Vad gillar ettåringar? Kan man hitta nåt för under 200? Tips! Vet inte alls vad han har i leksaker, förmodligen det mesta!
Babblarna! Min systerdotter som inte riktigt är 1,5 år än äääälskar Babblarna. Hon har fått ett par böcker av mig och det är mycket uppskattat. Finns även gosedjur med dem, men hon gillar böckerna ännu mer.

Jag brukar fail-safe:a till duplo/lego.

Har dålig koll på barn, men det är en leksak som blir bättre ju fler man har av dem.

Tycker också om böcker, men tycker det är svårt om jag inte vet vad barnet/familjen har sedan tidigare.

Jag brukar fail-safe:a till duplo/lego.

Har dålig koll på barn, men det är en leksak som blir bättre ju fler man har av dem.

Tycker också om böcker, men tycker det är svårt om jag inte vet vad barnet/familjen har sedan tidigare.
Är inte lego typ asdyrt? ( det var det på min tid)

Liknande trådar

Kropp & Själ Det är ju populärt med olika mjuka "gele"leksaker, men jag letar efter en specifik sådan! Jag råkade för en tid sedan på en loppis...
Svar
5
· Visningar
400
Senast: escodobe
·
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 549
Senast: Roheryn
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 016
Senast: Nova123
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 490
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!
  • Headset