Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade tänkt rodda så att Leon kan komma hem på onsdag, han kan vara kvar till tisdag kväll, så jag får ordna det.
Han öppnar kyl o frys med.Inser mer och mer att det var tur att han inte passerade mitt hem hade blivit tokig på öppnade skafferier och sopskåp!
Uppfostra, vad är det? Btw så kan han kommandona "gå kiss o bajs" samt "tut, tut" (du är i vägen"
Leon är nu åter hos matte.
Jag glömde nämna att jag hittade en orm i hundgården i morse, tog den i svansen o hivade ut den. Förmodligen var det en kopparödla, Den var ca 2 dm lång, jämnbred i kroppen o glänste som mörk koppar/metall.
Jag glömde nämna att jag hittade en orm i hundgården i morse, tog den i svansen o hivade ut den. Förmodligen var det en kopparödla, Den var ca 2 dm lång, jämnbred i kroppen o glänste som mörk koppar/metall.
Jo då, skall få trygghetslarm installerat, får duschvakt 3 ggr/v, städ o plock v.a.v.Blev det någon vårdplanering? Och glöm inte att du måste ha en plan om det händer igen. Krya!
Skönt att höra! Då ska jag sluta tjata på dig.Jo då, skall få trygghetslarm installerat, får duschvakt 3 ggr/v, städ o plock v.a.v.
Har ansökt om god man för att se efter att räkningar o ev myndighets/sjukvårdskontakter flyter på. I morgon skall jag till soc för att ordna assistans, det innebär att dom får mina räkningar o min pension o sätter in resten på mitt konto. Leon skall vaccineras mot kennelhosta.
Såväl hemtjänst som biståndshandläggaren har varit förbi idag.