Akut hjälp med Leon?

Det finns inget rätt eller fel i om du orkar/vill vara med eller ej.
Han får trygghet i den som är med och med lugnande innan.

Drar till en vild chansning nu, men finns det nån möjlighet för @Malibu_Stacy att hjälpa till vid en ev avlivning? Så Leon i så fall slipper åka in nånstans.

Jag är tyvärr bortrest hela helgen. Kom också på att jag nog inte kommer få ta med mig avlivningsvätska från jobbet då vi haft två dödsfall relaterade till detta.
Att köpa en hel flaska från apoteket är tyvärr alldeles för dyrt och kommer inte att gå åt. DV i Norrtälje kanske kan hjälpa till?
Hoppas det löser sig.

Helt off-topic,
men här kommer en bild till Edith, tre år gammal.

En bärgningsbil som kör en grävskopa, som kanske har trasig motor.
slide_1.jpg

Det där är väl ett av det fyndigaste företagsnamnen i alla fall? ÅkersBärgarn från Åkersberga :bow:

Det där är väl ett av det fyndigaste företagsnamnen i alla fall? ÅkersBärgarn från Åkersberga :bow:
Och en rosa bil. Är normalt anti-rosa människa, men i detta fallet :up:
Men jag tycker (utan att vara expert) att det ser ut som någon typ av borrigg på maskinen. :o
Fast SJÄLVFALLET är det en grävmaskin för Edith, 3.

Utöver detta OT varma tankar till både @vallhund och er som försöker hjälpa.
Från en som bor alldeles för långt bort och dessutom har en sådan där läskig katt.

Tänker på dig @vallhund :heart
Kan tyvärr inte göra ett skit för att hjälpa då jag får hem extrahund till helgen och veckan efter en löptik.
Hoppas allt löser sig till det bästa för både dig och Leon.

Har läst igenom tråden och önskar att jag hade kunnat hjälpa dig @vallhund , men tyvärr har vi katter och bor alldeles för långt bort. Hoppas det löser sig på bästa sätt för dig och Leon :heart

Skriver det här så alla vet osv
Min mamma har Leon tills fredag, sen tar jeffery över under helgen och sen har jag Leon hemma hos min mamma måndag och tisdag. Men tisdag kl 18 behöver Leon hämtas.
Jag ska fråga om semester på jobbet men vet redan nu att det inte går då jag håller i workshops på onsdag och finns ingen som kan ersätta mig just den dagen tyvärr :(

Skriver det här så alla vet osv
Min mamma har Leon tills fredag, sen tar jeffery över under helgen och sen har jag Leon hemma hos min mamma måndag och tisdag. Men tisdag kl 18 behöver Leon hämtas.
Jag ska fråga om semester på jobbet men vet redan nu att det inte går då jag håller i workshops på onsdag och finns ingen som kan ersätta mig just den dagen tyvärr :(
Jag bör kunna vara ledig på onsdagen.

Cocosmamman alias ”leons tjänare” skickade mig denna bild med texten ”här ligger jag och myser” :)
Leons tjänare har fluffat kuddar och lagt dom där Leon önskar.
Leons tjänare har även handlat en stor säck hundmat (cocosnöten glömde skicka med ordentligt med mat) leons tjänare skrev ”dom små påsarna såg så små ut och Leon ser så hungrig ut”

Jag är alltså inte ansvarig för eventuell övervikt vid hemkomst ;)
Cocosmamman är tyvärr otroligt begåvad när det kommer till att (över)göda djur :D

Bifogade filer

• 8048C205-3020-4C3F-ABE2-635FBF4DE80B.webp
    8048C205-3020-4C3F-ABE2-635FBF4DE80B.webp
    30 KB · Visningar: 306
Jag ska alltså hämta en spärrballong imorrn..?

Påminner lite om när vi upptäckte hur duktig han var att öppna dörrar, då han tog sig omärkt in i tvättstugan och välte ut sin matpåse på golvet.
Till hans försvar kan man säga att han försökte i varje fall städa upp efter sig.

Jag ska alltså hämta en spärrballong imorrn..?

Påminner lite om när vi upptäckte hur duktig han var att öppna dörrar, då han tog sig omärkt in i tvättstugan och välte ut sin matpåse på golvet.
Till hans försvar kan man säga att han försökte i varje fall städa upp efter sig.

Hon lyckades göda min förra hund från 13.5 kg till 14,2 på en vecka....
Så ja va beredd på spärrballong ;)

Han är ju ta mig tusan hopplös den där spärrballongshoudini :D
Jag skulle betala bra för att se hans min en gång till när han försökte öppna luckan till sopskåpet här hemma och insåg att jag hade barnspärr på :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 918
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 069
Senast: tott
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 749
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits