AKUT! Försvunnen i Getinge!

Sv: AKUT! Försvunnen i Getinge!

kl

Jag har nu lagt upp efterlysningar på tre olika forum, familjeliv, ryttare och arab. Sen skrev jag även en efterlysning i gästboken på American Akita föreningen. Ska se om jag kommer på några fler ställen.

:banana:

Jag har ringt Sol-Brith-----end.telefonsvarare-hon svarar i mån av tid, mellan 09.00-15.00
Bäst är att skriva ett brev , säger hon.
Ett brev går från idag till imorgon.
Egentligen förstår jag inte var ägaren håller hus.
Det är ju bäst om hon skriver ett brev--- NU-
Hon vet ju detaljerna.

Men ... en siare... Jag skulle inte hänga upp något på henne. Ingen siare har lyckats hitta lilla Madeleine McCann så inte hittar dom en hund. Förlåt, jag vill inte låta vidrig, men... :cry:

tror Ägaren gör mycket hon oxå. Sen behöver hon ju inte visa sig här för att göra nytta...

Jag kan testa att ringa på måndag, men det är inte prio ett.
Ägaren till hunden har aldrig varit inne i tråden Öht. ;)

Tack allla som läser och hjälper till!:bow:

Jag fick svar från hallands posten idag.

Hej jag rekommenderar att Du tar kontakt med vår kundtjänst på tel 035-147550så kan de hjälpa Dig med att sätta in en annons.
Med vänliga hälsningar Christina (Pren)035-147555

Så de är inte interesserade av att göra ett repotage...

Varje gång du har gjort ett inlägg i den här tråden så springer jag in med förhoppningen om att ni har hittat den lilla men än så länge så har det inte hänt:cry:
Håller tummar å tassar iaf!

Jag fick svar från hallands posten idag.

Hej jag rekommenderar att Du tar kontakt med vår kundtjänst på tel 035-147550så kan de hjälpa Dig med att sätta in en annons.
Med vänliga hälsningar Christina (Pren)035-147555

Så de är inte interesserade av att göra ett repotage...

Fy vad illa av dem:mad: Fattade de att du ville att de skulle göra ett repotage?
Jag hade svarat på mailet och igen skrivit att du vill att de ska skriva om vad som hänt, inte att du vill sätta in en annons.

Har du fått något svar från Aftonbladet eller Expressen?

Kramar

Inte ett ljud från blaskorna..
Och orka bråka med en tidning, vill dom inte så vill dom inte.

Ambra, jag önskar att alla inlägg från mig hedanefter skall vara bra besked och allt om hur bra lady har det..
Men jag kan tyvärr inte trolla.. *snyfft*

Jag kan maila webmastern för Staffesidan och fråga om hon kan lägga ut en efterlysning så att alla kan hålla öron/ögon öppna ifall dom hör om en "Oreggad" röd DP som är till salu!?

Jag tror som dig, man ska inte hänga upp sig på en Siare och tro att hon SKA lösa fallet.
Det är dock bra att söka efter lösningar i "alla hörn" och detta kanske är ett ?

Men jag tror man blir besviken om man ställer in sig på att en Siare ska säga exakt vart hunden är !

Det ena utesluter inte det andra----Vad är Prio ett,då ?

Man får söka lösning på alla håll.

Har ni annonserat i dagstidningarna ?

Man kan nog inte förlita sig på att tidningarna ska göra reportage-
Sen finns ju tyvärr risken att hunden har tagits av en räv.

Ja tyvärr finns väl alltid risken att den lilla vovven har råkat ut för något hemskt, och att den faktiskt ät död :cry:

Men jag antar att det hade varit skönt för ägarna att isf veta att hunden faktiskt är död. Så hade jag nog känt det iaf.

"hoppas fortfarande att den lilla vovven ska hittas välbehållen"

Tagga ner och läs mitt inlägg igen, att JAG inte tror att man ska hänga upp sig på enbart en Siare, men att man måste ge allt en chans.

Hej hej. jag tycker du ska ringa ett medium, djurpratare, jag vet 2 som "fungerar" då jag har varit i kontakt med dom själva.
www.djurprataren.se och www.godaenergier.se

Hoppas hoppas att vovven hittas!

Senast ändrad av en moderator:

Förkåt , men vad menar du med att jag ska " tagga ner " ?

Jag försöker hjälpa till att hitta en försvunnen hund----med alla

tillbuds stående medel.

Är det något fel,som är begånget,så säg föralldel bara till.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka