AKUT! Försvunnen i Getinge!

Sv: AKUT! Försvunnen i Getinge!

Tycker bara att i varje tråd där du skriver så skriver du med taggarna utåt..
Tar dig inte tid att läsa inläggen som du sedan svarar på, dvs som du precis gjorde.

Nu ska vi inte förstöra denna tråd för Zizzy med tjaffs, det var i all välmening som jag bad dig att tagga/tona ner lite. Det blir ett trevligare forum om alla gjorde det . :)

Och tulipanros skriver innan det att "det ena inte utesluter det andra". Ni är med andra ord överens och läser lika dåligt. :) (i all välmening)

Javisst men nu var det ju så att jag svarade inte på något utav Tulipansros inlägg när jag skrev om Siare, utan Lena Furberg ( + att jag skrev där att man ska söka "i alla hörn" och att siare kanske var ett sätt?

Så inte läser jag väl så dålig ;)

Senast ändrad:

Det var ju bara ett förtydligande av det jag skrev i inlägget tidigare till Lena, som Tulipanros svarade på och kanske missförstod!

Nu har jag läst allt igen och inser att Tulipansros ev kan ha menat att svara Zizzy men tog sista knappen som var min?

Aja soppa loppa, fisk och lite smisk.

Hoppas hunden hittas iaf ...

*kl*

Jag har inte ringt till mediet, känner inte riktigt vad det ska göra för skillnad..
Vill hon något och vet hon något kanske hon ringer själv?:idea:
Skämt åsido, jag orkar inte med sånt just nu..

Jag har inte talat med ägarna idag, jag tror de mår skit dåligt och vill inte ringa och "störa"..
Får de reda på något hör dom av sig...

Vet inte vad jag kan göra mer, annonser ligger ute, och jag tror inte man behöver annonsera mera..
Är det någon som försöker sälja henne så får dom problem, då många har koll på alla annonsforum som finns..
Så ser någon, någon lurig annons, kolla upp den..

Handen på hjärtat, jag hoppas att hon är med människor, annars lever hon inte idag...
Hoppas någon kanske hittar kopplet så småningom..

Är de bara en massa skog där hunden försvann?? annars tycker man ju att nån måste sett vovven :confused: ja hade en hund som försvann på nyår för några år sedan, hon hade fastnat me kopplet i ett träd men hon överlevde, tack vare att hon ylade å skällde :love:

den norska hunden på fjällfyllan räddadades ju idag! :idea:

så ännu finns det hopp!

kollade du dena?
Fick du något svar+
jag mejlade dom och bad om nämare beskrivning, färg och en bild
Har fortfarande inte fått något svar...
Skumt? Eller också är den såld:confused:

Jo jag mailade men har inte fått något svar:(
Tror inte den är såld, annonsen var nyligen insatt, känns som en knepig annons även om hunden inte behöver vara stulen..*bara en känsla* hoppas att säljaren om den finns här inte tar illa upp utan istället ger sig till känna så att den annonsen kan avskrivas som "misstänkt"

Jag har med mailat på den annonsen, har ej heller fått svar.

Jag träffade en kändis idag.
Den BC blandis som var lös i Sthlm härom dagarna.
Träffade hans dagmatte i ett stall idag, och hon berättade efter en låång stund med hundsnack att det var bushunden som försvann och som varit med i tidningarna. :D
Hon var även dagis fröken åt en eng. staffe som hette Vilda. :love:

Än så finns det ett litet hopp om Lady, ingen har ju hittat koppel eller halsband. Och det borde ju någon hitta även om räven har ätit upp henne. Tror inte att en räv eller grävling tuggar koppel......
Men jag har hoppet inställt på att hon blivit stulen och inte uppäten av något vilt djur...

menn... för varje sida jag läst igenom har hoppet om att jag på nästa sida ska kunna läsa atthon är återfunnen stigit...:cry:

Men apropå på detta med forum.. är det någon som lagt ut på facebook? dom har ju nån dogbookgrej där man kan lägga ut efterlysningar.. jag har iof ingen aning om hur det fungerar och jag antar att det funkar bäst för amerikanerna.. men lanske värt ett försök iallafall?

KL
Kom å tänka på en sak.. Kan inte någon med god kännedom om fallet, ringa in till "Morgon Zoo" och bli deras "Zoo korre"?
Vore väl ypperligt att få ut detta i nationell radio!
Är säker på att Titti som är så hundkär skulle ta in en efterlysning!

Väldigt bra förslag :banana: Vi kan ju bombardera dom med mail också så tar de nog garanterat upp det även om man inte blir just zoo korre :idea:

Vilka hjälpsamma bukefalister det finns, och en massa bra förslag! All heder åt er alla som engagerar er.

Ska hålla koll på annonser etc jag med och föröska bidra med något.

Hoppas att detta får ett lyckligt slut.

KL
Kom å tänka på en sak.. Kan inte någon med god kännedom om fallet, ringa in till "Morgon Zoo" och bli deras "Zoo korre"?
Vore väl ypperligt att få ut detta i nationell radio!
Är säker på att Titti som är så hundkär skulle ta in en efterlysning!

:bow::bow::bow: Vilken JÄTTEBRA idé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bow:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Släpande bakben
  • Annonsera mera VII
Tillbaka