Aktuell dagsformstråd inkl. målsättning för 2008!

Sv: Aktuell dagsformstråd inkl. målsättning för 2008!

Fast jag var där idag och slappade på tredje våningen, är helt slut efter helgen då jag stod på banan från lunch till sena kvällen både fre och lördag. Igår kväll var vi 4 pers + banbyggaren som skulle bygga om banan tills idag var klara 22.45 :eek:

Det blev ingen hoppning i Kungsbacka för dig?

Nej som jag skrev i Kba tråden så fick han snöklampar i hagen i fredags och var halt i går, han har väldigt känsliga sulor och när det ligger klampar och trycker så så händer det här , jag var en idiot som släppte ut honom för jag vet ju om det.
Idag var han mkt bättre och i morgon kommer han ju vara helt ok igen.
I fredags skulle jag ha startat men jag jobbade tors kväll-fre 10.30 och jag ville ju helst gärna gå banan innan start. När jag anmälde mig så sa dom att det inte skulle börja förrän kl 12 på fredag men när anmälningarna rasade in så var dom tvugna att börja kl 9.00 så då var det kört för min del :(

Nej som jag skrev i Kba tråden så fick han snöklampar i hagen i fredags och var halt i går, han har väldigt känsliga sulor och när det ligger klampar och trycker så så händer det här , jag var en idiot som släppte ut honom för jag vet ju om det.
Idag var han mkt bättre och i morgon kommer han ju vara helt ok igen.
I fredags skulle jag ha startat men jag jobbade tors kväll-fre 10.30 och jag ville ju helst gärna gå banan innan start. När jag anmälde mig så sa dom att det inte skulle börja förrän kl 12 på fredag men när anmälningarna rasade in så var dom tvugna att börja kl 9.00 så då var det kört för min del :(

Vilken OTUR du har jämt....:D:angel::devil:

Nåja jag rider ju iallafall själv :smirk:

Va??? RIDER du??....alls....:rofl:

Nej, nu så får det vara slutmobbat. Men jag vet att du håller tummisarna för din bästis nästa lördag när du sitter i din kalla husvagn i regniga England och jag kvalar in min Grå så du får åtminstone komma ut som hästskötare på FT i sommar!;):D

Pållen tog sin första placering idag! En åttonde plats i LB:3. Och då fick vi ändå en 0 på ena galoppfattningen. Vi kommer bli farliga till våren då han har fattat galoppen (haha...). Hoppningskvalen fixar vi nästa helg. Nu väntar vi bara på att våren ska komma och liksom helt magiskt torka upp vårt blöta land så att vi kan träna terräng.

lite uppdatering!

tog teorin för fälttävlanskortet förra veckan, så nu är det bara praktiska provet kvar! första terrängträningen för i år är den 7 april, ska bli jättespännande! :D :bump:

Det lär snöa i England :devil:

Hemma igen! Inte ett spår av snö utan sol, vår och femton grader varmt. Idag var det nog närmare 17 grader när vi lämnade södra England. SÅ DET SÅ :p

Hemma igen! Inte ett spår av snö utan sol, vår och femton grader varmt. Idag var det nog närmare 17 grader när vi lämnade södra England. SÅ DET SÅ :p

Jag som hoppats att du kunde varit sjyst och tagit med det fina vädret hem till Sverige, men nähä då, här regnar det...

På Strömsholm var det VÅR igår men idag regnar det & är grååååått... :mad: Aprilväder kallas det väl.

Precis så hade/har vi det också. Underbart igår.

Och här på öjn har vi haft strålande solsken och 15 grader sedan i lördags :D

FUSK!!!! Här badar vi i regn och lera. Jatza och Frigg längtar nog "hem"

Liknande trådar

S
  • Låst
Fälttävlan Heej;) Jag ska ta mitt FT i sommar, och sedan är mitt mål att starta debutant i höst på hemmaplan:) Men, min fråga är: Måste man ha...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: Soda_no_Lemon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna