Aktivitetsförslag

Texaz

Trådstartare
Nu vill jag gärna ha förslag på aktiviteter som kan anordnas i klubben, både roliga, mer åt träningshållet samt förslag till uppvisningar.

Jag har total idétorka!:p

Helst saker att göra där alla kan vara med, oavsett kunskapsnivå, men även saker som passar mer och mindre avancerade....:D

Sv: Aktivitetsförslag

Ha freestyle reining, maskerad trail eller likanande behöver ju inte vara tävling i tävlingsyfte, men mest fantasifulla kostym och mönster vinner ;)
Ha en cutting träning på maskin.
Hyr in en utomstående tränare, anpassa individuellt eller grupp om 2-3 i samma kunskapsnivå.
Det finns massa bra tränare både inom reining, NH, Cutting, roping eller vad man nu är itresserad utav.

Sätt upp en anslagstavla i klubblokalerna och se vad folk vill göra.. oftast så finns det massa "Ide-knippen" i en förening som har massor på lager men som kanske inte riktigt vet vad dom ska göra av dom etc.
Har ni ett forum?, bolla lite där sinsemellan :)
Lycka till! :)

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 807
Senast: ildiko
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 066
Senast: Roheryn
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 862
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 755
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2