kem
Trådstartare
Jag kanske har missat nån liknande tråd, men; har brutit handleden och står därför inför en period utan ridning och med vissa begränsningar. Undrar om nån har förslag på aktiviteter att ägna sig åt under tiden? Det jag gör i vanliga fall som kan göras mer av är promenader, longering och löshoppning. Jag har tillgång till frisk, mindre hästkunnig medhjälpare hyfsat ofta.
Trickträning är jag själv inte så intresserad av, men medhjälparen kan tänka sig det. Vad är enkelt att jobba med, och lämpligt för en häst av den lite mer klumpiga och närgångna sorten?
Och är det nån som testat detta tidigare och vill dela med sig av sina erfarenheter från hur rörlig man är under läkperioden är det också intressant.
Trickträning är jag själv inte så intresserad av, men medhjälparen kan tänka sig det. Vad är enkelt att jobba med, och lämpligt för en häst av den lite mer klumpiga och närgångna sorten?
Och är det nån som testat detta tidigare och vill dela med sig av sina erfarenheter från hur rörlig man är under läkperioden är det också intressant.