Aktivering i stallet?

Lona

Trådstartare
Leia (cairnterrier) är alltid med mig i stallet, dock är hon i princip alltid kopplad eftersom det finns lösa tamkaniner på gården och jag litar inte på henne med dem (de skuttar ju heller inte undan utan är vana vid hundar).
Men jag tycker att det är för lite aktivering för henne att bara "drälla" så jag vill ha tips på saker jag kan aktivera henne med i stallet och i omgivningarna. Har en del tankar själv, bla har vi ett projekt där hon letar upp hästarnas tappade flughuvor men vill gärna ha mer tips :).

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 852
Senast: Maniac123
·
Hundträning Hej! Jag har en bruksschäfertik på precis ett år. Jag har otroligt svårt att avgöra vad som är "lagom" aktivering för henne. Stamtavlan...
Svar
9
· Visningar
1 701
Senast: a1agnlju
·
Övr. Hund Hej! Vi har en hund i stallet (Greyhound) som vi flera tillfällen gett sig på hundar som ägs av oss som är inhyrda. Hunden i fråga ägs...
2
Svar
28
· Visningar
3 603
Senast: lilstar
·
Hundavel & Ras Jag är uppvuxen med hund och både min ursprungsfamilj och jag själv har haft olika hundar genom åren, men nu är det över 10 år sedan den...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
9 244
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka