Aktivera masvin

L

Lozzan

har ni några tips på saker man kan göra med sit marsvin. När det är fins väder och så får dom vara ute på gräset med gallret på buren. Har också funderat på att bygga en större lekhage som dom kan springa i så att dom får motion på vintern och så också. Dom är lite slöa, speciellt den senaste tiden men dte har ju varit så varmt. Man kan ju bygga hinderbanor vad för olika "hinder" kan man göra?

Här är sötisarna:
Vilda :p
My

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Aktivera masvin

Mina tjejer har en träbro att springa på/krypa under. De har även fått pappersrullar (modell större så deras magar inte fastnar :angel: ).
De brukar nästan varje dag få leta godsaker när de är uppe, gurka, äpple, salladsbitar eller dyl.

Liknande trådar

Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
18 423
Däggdjur Bakgrund: 2 hanar nu 3 år flyttade hit i somras som sällskap åt vår nu 2 åriga hane,eftersom han gått ensam sedan vi tog över honom i...
Svar
5
· Visningar
1 581
Senast: oz_joj
·
Hundhälsa Jag blir mer och mer förvånad desto mer jag märker hur lite folk aktiverar sina hundar, så jag måste höra även med er för att vidga mina...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 923
Senast: Lazio
·
Övr. Djur :)hejj alla bukisar :D jag tänkte starta en bildtråd på era rasthagar åt era kaniner, berätta lite om dem och gärna hur kaninerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 960
Senast: mizz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar