Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen uppvisning, utan från en offentlig kvällsträning.Här är en ganska ny film, en uppvisning,
Men inte heller där visas de här riktiga skolorna ovan mark uppsuttet?
Jag har aldrig förstått varför han valt annan väg än SRS?
Men det är fin show tycker jag, och fågeln tycker jag är så häftig, varför har man dem?
Det där är en kontrast o liknelse med Bents markträning.
Denne behöver inte ha huvudlag på.
"Tydligen"? Vad menar du då? Det kan man ju inte. Eller menar du att skolor ovan mark rids utan energi?? Har du sett SRS som verkligen kan sånt till skillnad från de försök man ser nån enstaka gång från andra håll?
Finns det förresten någon film där en AR ryttare utför skolor ovan mark uppsuttet?
Fast är det konstigt att det finns få filmer som visar skolor över mark uppsuttet? Det är ju inte så enkelt och utförs av få.
I den här filmen, som är en reklamsnutt för videon Riding Aids, syns en liten, liten sekvens med uppsutten courbette allra sist i filmen.
http://knighthoodoftheacademicartofriding.eu/branderup/dvd-riding-aids-2/
Men akademisk ridkonst är bruksridning och ska INTE jämföras med tävlingsdressyr.
OK, så nu är all annan ridning förkastlig.Och han skulle definitivt inte välja SRS väg - deras nya inriktning är show.