Presto
Trådstartare
Hej! På måndag ska jag vara hos vet med min ponny, vi ska vara där kl. 09.00. Men sen på kvällen är det körträning också (18.00). Jag funderar om jag kan åka på båda. Jag våga inte ens tänka på att åka på båda. Men mamma håller på att övertala mig att åka med på körträningen. Körträningen innebär ca. 20 min tömkörning. Hos veterinären ska jag kolla ponnyns föl (eller snarare dens ev. tvilling eller om det är en cysta).
Min ponny är inte så glad på att åka transport, men hon verkligen älskar körträningarna. Jag vet inte om hon kommer vilja gå på transporten om hon redan har åkt en gång. Det tar max. 20min enkel väg till båda ställerna.
Tycker ni att jag ska försöka åka på båda (jag är mycket osäker, men mamma vill som sagt). Eller tycker ni jag ska se hur hon verkar, om hon verkar tagga ska jag åka. Eller ska jag skita helt i körträningen?
Min ponny är inte så glad på att åka transport, men hon verkligen älskar körträningarna. Jag vet inte om hon kommer vilja gå på transporten om hon redan har åkt en gång. Det tar max. 20min enkel väg till båda ställerna.
Tycker ni att jag ska försöka åka på båda (jag är mycket osäker, men mamma vill som sagt). Eller tycker ni jag ska se hur hon verkar, om hon verkar tagga ska jag åka. Eller ska jag skita helt i körträningen?