J

JohannaaP

så hände det igen, det som inte fick hända . min kisse Simba är på rymmen igen :( vet inte vad jag ska ta mig till. vill helst slippa o sätta upp lappar igen för det känns så jobbigt, jag blir bara ännu ledsnare då o jag hoppas att han kommer hem snart. det är ju kallt och regnigt ute . det är väl ändå inte vanligt att katter utforskar naturen mitt i kalla november? jag är så rädd att nåt hänt, att han är instängd eller något. Jag är så orolig, och jag saknar honom jättemycket. Han vart borta sen fredag eftermiddag. han var ju borta 2 ggr i somras varav en gg 1 vecka men det var ju sommar. jag hade aldrig sett nån magrare katt än vad Simba var då. ÅH ! Jag lipar som en liten unge , jag vill bara att han ska komma hem så man känner sig trygg o vet att han mår bra. Hoppas att även den här gången får ett lyckligt slut . SIMBA ÄLSKLING
KOM HEM ! JAG ÄLSKAR DIG . några uppmuntrande ord? :crazy:

Sv: Åh nej

Hoppas verkligen att han kommit hem redan, annar skickar jag en stärkande *kram*

Är Simba kastrerad? Annars är han nog ute och letar honor och då glömmer hankatterna bort både att äta och att komma hem så kastrera honom när han kommer hem om det inte redan är gjort.

Jag skulle nog sätta upp lappar även om det är jobbigt, då kan ju folk iaf ha en chans att vet att han är din om de ser honom i grannbyarna. Ring polisen och anmäl honom som försvunnen och framförallt till eventuella katthem runt omkring i närheten och gör en förlorat anmälan på honom där så de vet att han är din om de får in honom.

Hoppas Simba kommer hem snart!

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 562
Senast: AlmostEasy
·
Övr. Hund Åh sliter mitt hår! :arghh: Fick hem en 4 månaders boxervalp förra helgen. Super fin och följsam! Uppfödaren har lagt ner mycket tid på...
Svar
13
· Visningar
1 721
Senast: Lampan
·
M
Avel Ok, nu blir det en kluring. Ska försöka reda ut så gott jag kan men det blir nog lite långt Har ett sto f-2005. Hon har varit utlånad...
2
Svar
34
· Visningar
5 332
Senast: Digbil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17