Ägaren som red sin utlånade häst - UPDATE

Septicemia

Trådstartare
Nu är hästen hemma hos sin ägare igen, och jag är hästlös för första gången på jag vet inte hur länge.
Det känns bra....tror jag. :crazy: Saknar bara "min" lille pojk.

Sv: Ägaren som red sin utlånade häst - UPDATE

Okej, så det blev så iaf ?
Du som hade gjort ett sådant kalas-jobb med hästen...
Hoppas du hittar en annan trevlig häst med vars ägare som uppskattar dig så småningom.....:)

Lycka till!!

Mvh Jenny!!

Jo, det fick bli på det viset, tråkigt nog.

Lägligt nog så lyckades min moped bli stulen med, vilket skulle inneburit många mil på cykel 2 ggr om dagen då jag själv tar hand om in och utsläpp. Inte genomförbart helt enkelt.

Det blir inte fler foderhästar, nästa häst ska jag inte behöva göra mig av med, och jag vill dessutom stå som ägare i papprena.

Men oj "Ägaren som red sin utlånade häst" det låter ju inte bra. Vad tråkigt att du fick lämna tillbaka hästen´. Var i en liknanade situation för 2 år sedan där jag lånade en häst men tvingades lämna tillbaka henne pga av ägaren. Tråkigt när det blir så, men vad hände egentligen, lite svårt utan bakgrunds info liksom :smirk:

Den är tyvärr raderad, var över ett halvår sedan den skapades.

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 098
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 536
Senast: mars
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 402
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 090
Senast: Brynja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar