Rapporterna är att dag 1
Kicks must have: Hårmist från Ida Warg
Kicks premium: Brazilian Bum cream
Body shop: Avocado shower cream
Bienmanger: Tom lucka
Triss: nitlott
Lego star wars: liten x-wing
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rapporterna är att dag 1
Kicks must have: Hårmist från Ida Warg
Kicks premium: Brazilian Bum cream
Body shop: Avocado shower cream
Bienmanger: Tom lucka
Triss: nitlott
Lego star wars: liten x-wing
Nej min cvar okNi andra som har Penstore, var er första lucka också konstig? Eller har jag fått ett måndagsexemplar… rädd för att alla luckor hamnat snett.
Jag kände att dagens pass i Vibes var för långt. Har varit upptagen hela dagen och orkade inte när jag kom hem från stallet vid 20.30. Men valde ett annat yogapass i kalendern som bara var 10 min.
- Jorden runt-kalendern fattade jag inte alls men efter att ha använt både ledtråd och klickat fram svaret förstår jag nu hur det är upplagt och kan tänka rätt framöver.
- God pepparkakspralin i AD70.
- Ingen vinst på Triss.
- Vibes hade ett yoga-flow-pass och som vanligt gillar jag inte det. Jag kan inte få till ett flow och samtidigt titta vad jag ska göra. Vid kommande flow-pass kommer jag köra egen yoga.
- Naturhistoriska var helt klart för barn, skippar den framöver.
Inget foto men i dagens lucka i Glowids kalender fanns en fullsize Eye patches
indränkta i snigelslem låter förfärligt men tror att de är sköna. Man lägger dem under ögonen 20 minuter och sen är man fräsch som en ros eller kanske en snigel
Nu kom jag ihåg reklamen där man straffades med en snigel på ögat om man inte betalt tvlicensen ....
Jag fick med ett papper där det stod alla smaker och i vilken lucka de finns.AD70 - (Finns det något facit på smakerna någonstans?) Den var god. Nougat och nötkrisp, gissar jag.